1

Onderwerp: Mijn eerste bruidstaart met rozentopper

jaja en ook nog wel voor het eerste rozen gemaakt!!! Pff ik vind een bruidstaart maken toch wel erg stresserig! Ben als de dood dat er iets fouts gaat ofzo...

Maar ja hij is af en als het goed is is hij nu ook al op  :lol:  20 uur werk in 5 minuten weg  :lol:

Wel een beetje balen dat ik niet om kan gaan met zo'n spiegelreflexcamera  :o nu heb ik helemaal niet zulke mooie foto's als dat mijn vriend zou hebben gemaakt.... Maar ja niets meer aan te doen. De fotograaf heeft gelukkig ook nog foto's gemaakt en die zou ik ook krijgen  :D

Ben wel erg trots op deze taart maar het is absoluut NIET mijn smaak  :lol:  :s  :nooo  :shh:

Nou hier komen ze:

De rozentopper:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ETJSRP8F-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GDGTEKHF-D.jpg

De taart:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PS4DGMXX-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-V63NSSUV-D.jpg

Ik zie nu alleen dat er 1 roosje af is gerold op de middelste taart  die hoort daar niet  :lol:

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

2

Re: Mijn eerste bruidstaart met rozentopper

Wauw!! Erg mooi en strak! Dit is wel echt mijn smaak..

Vind vooral de parelmoer kleur erg mooi bij de bloemen. De rozen zijn niet gedust of wel? Dat steekt dan net een beetje af?

Erg goed hoor!  :thumb:

3

:thumb:  :thumb: Knap werk zeg!

4

Ja de rozen zijn wel gedust  :Y met magic sparkle dust dat heb ik express niet gedaan met de pearle spray omdat ik niet wist of het bruidspaar de rozen wilde bewaren.... en ik weet niet hoe lang die spray mooi blijft  :o

Maaruhh ik heb wel tegen de taartenaansijder gezegd: als ze de rozentopper niet willen bewaren dan kom ik hem morgen ophalen  :lol:  dan wilt mijn mammie hem wel voor op tafel! Ennuhh we gaan 6 uur werk toch niet zomaar in de prul gooien! :lol:  :nooo

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

5

wou super gedaan  :Y

6

Heel erg mooi!!! :thumb:

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

7

Toptaartje! Prachtige glansjes...

8

prachtig gedaan hoor...wat een werk... :thumb:

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

9

Hij is prachtig!  :Y

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

10

Deze is prachtig zeg!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

11

WOW, geweldig. Zeer professioneel

12

:thumb: heel erg mooi!!!

13

Prachtig!

Groetjes Maji

14

Mooi zeg !! Hoe heb je de rozen topper gemaakt? Is het oase/piepschuim of een biscuitbolletje? Omdat je het over bewaren hebt, zal dat laatste niet......

Groet, Jolanda

15

heel mooi gedaan..

16

Heeeeel erg mooi! Super rozen.

Bakgroetjes van Marinka!

17

S-U-P-E-R!  :thumb:
Heel erg stylish!

18

wel mijn smaak dus
en mijn dochter zou er een moord voor doen deze bruidstaart als ze gaat trouwen

19

Jol321 schreef:

Mooi zeg !! Hoe heb je de rozen topper gemaakt? Is het oase/piepschuim of een biscuitbolletje? Omdat je het over bewaren hebt, zal dat laatste niet......

:o Jeeeh ik heb heel veel reacties op mijn taart  :lol:

Uhm er zit een piepschuimbolletje in die heb ik gehaald bij de hobbywinkel. Het is een bolletje van 6 cm die ik heb doorgesneden en toen alle rozen erom heen gelegd. Daarna laten drogen en toen een 'slangentje' aluminiumfolie erop en toen weer een rij rozen en als laatste een roos in het midden... Uhh snappen jullie het nog zo? ;)

Groetjes Maris

20

o wat mooi, en prachig  :thumb:

Cake makes your smile !!!

21

Mariska1984 schreef:

Uhm er zit een piepschuimbolletje in die heb ik gehaald bij de hobbywinkel. Het is een bolletje van 6 cm die ik heb doorgesneden en toen alle rozen erom heen gelegd. Daarna laten drogen en toen een 'slangentje' aluminiumfolie erop en toen weer een rij rozen en als laatste een roos in het midden... Uhh snappen jullie het nog zo? ;)

Helemaal duidelijk! Dank je wel voor de uitleg (ik mag in augustus ook  ;) )

Groet, Jolanda

22

Jol321 schreef:
Mariska1984 schreef:

Helemaal duidelijk! Dank je wel voor de uitleg (ik mag in augustus ook  ;) )

Trek er maar wat uurtjes voor uit  :lol: haha

Groetjes Maris

23

prachtig zeg echt heel chic mooi gemaakt ook!

Kijk gerust eens in mijn taartenalbum
http://www.creabrigitte.mijnalbums.nl

24

Wat een prachtige taart. Welke techniek heb je gebruikt voor de rozen, heb net ook een bestelling binnen gekregen voor een bruidstaart met rozen  :D

25

WOW! Die rozen zijn supermooi en de bruidstaart is wel mijn smaak: ook erg mooi!