1

Onderwerp: melk allergie

wie kan mij helpen met een vulling  die ik kan gebruiken voor iemand die een melkallergie heeft.
Ik wil graag een sara taart maken maar dan moet de sara er zelf natuurlijk ook van kunnen eten.
Dus wie kan mij helpen

gr Angela

2

Re: melk allergie

he angela

mij dochter heeft koemelk allergie en ik gebruim voor de vulling gewoon jam en sojavla. en iedereen vind het erg lekker.
Wel de vla wat dikker erop doen omdat het helemaal in de cake trekt.

Hopelijk heb je hier wat aan.

gr natasja

3

ik heb gister een lactose vrije taart gemaakt , deze is gevuld met creme suise van melkvrije slagroom en banketbakkersroom gemaakt met soya melk.

( onder recepten kan je ook allergie vrije vullingen aanklikken, en als tip : heb je wel op je kapsel gelet ? dat je geen melk hoeft toetevoegen wil niet zeggen dat het er niet in zit , soms kan een hele kleine hoeveelheid al genoeg zijn om erg ziek van te worden  :o  )

Liefde is het enige wat zich vermenigvuldigd als je het deelt !

4

alvast heel erg bedankt voor jullie reactie hier heb ik zeker wat aan,

gr Angela

5

hoi hoi
Je kunt botercreme maken van wajang! Dat is koemelk vrij. ook kun je daar de cake zelf van bakken.
Verder kun je dus elk smaakje wat je wilt toevoegen in de botercreme.
Succes

6

hey,

Was zelf op zoek naar recepten en toen kwam ik deze topic tegen.
Veel te late reactie natuurlijk om jou te helpen maar misschien heeft iemand anders er nog wat aan.

Ik mag zelf geen lactose hebben (wat dus in melk zit) en ik vul mijn taarten vaak met banketbakkersroom (recept van de site) en dan met lactosevrije melk gemaakt en een laag vlaaivulling.
Smaakt super!

Al mijn taarten, cupcakes, koekjes en recepten kun je vinden op www.mycakes.nl

7

studio 32 schreef:

hey,

Was zelf op zoek naar recepten en toen kwam ik deze topic tegen.
Veel te late reactie natuurlijk om jou te helpen maar misschien heeft iemand anders er nog wat aan.

Ik mag zelf geen lactose hebben (wat dus in melk zit) en ik vul mijn taarten vaak met banketbakkersroom (recept van de site) en dan met lactosevrije melk gemaakt en een laag vlaaivulling.
Smaakt super!

Is idd ideaal bij lactoseintolerantie! Alleen melkallergie is juist voor de melkeiwitten. En die zitten er dan gewoon nog in natuurlijk.

If life gives you lemons, make lemoncurd.