Onderwerp: Hoe krijg je je taart in de taartdoos?
Als ik een taart maak doe ik dat op m'n draaiplateau van de Ikea... maar hoe tillen jullie je taart (HEELHUIDS) op en krijgen jullie em in een doos?
Stevig karton eronder?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Hoe krijg je je taart in de taartdoos?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Als ik een taart maak doe ik dat op m'n draaiplateau van de Ikea... maar hoe tillen jullie je taart (HEELHUIDS) op en krijgen jullie em in een doos?
Stevig karton eronder?
Ik neem aan dat je taart op een taartkarton staat? Dan kun je hem toch gewoon met je ene hand van je draaiplateau schuiven en je andere hand eronder houden en zo optillen en in je taartdoos schuiven?
ik heb zo'n wilton cakelifter en die is wel handig maar anders met je paletmes?
Gooien vanaf 3 meter afstand, gaat bijna altijd goed Hij maakt precies genoeg omwentelingen, net als een kat die altijd op zijn pootjes terecht komt.
Ik vind het altijd zo eng... ben bang dat ie instort ed... dus dacht misschien zie ik iets over het hoofd....
Gooien vanaf 3 meter afstand, gaat bijna altijd goed
Hij maakt precies genoeg omwentelingen, net als een kat die altijd op zijn pootjes terecht komt.
Ik zie de taart al vliegen. Bij jou kijken we ook nergens meer van op
Hij maakt precies genoeg omwentelingen, net als een kat die altijd op zijn pootjes terecht komt.
Zie je nou wel! Ufo's zijn niet echt, het zijn gewoon Pooh-taarten!
af en toe bij verschillende Xenos te koop een taartschep voor 75ct, echt onmisbaar hiervoor! (ziet er bijna hetzelfde uit als die van Wilton uit de shop)
Ik heb altijd de volgende volgorde.
- eerst de taart vullen en insmeren met botercreme op een glazen plaat.
- dan de taart met glazen plaat in de koelkast om de botercreme hard te laten worden
- dan til ik de taart met taartlifter van de glazen plaat op een onderbord bekleed met kadopapier en folie.
- dan het geheel op het draaiplateau en dan ga ik aan de slag met het bekleden en decoreren van de taart
Hij staat dan al op zijn definitieve plek en kan ik hem zo met onderbord en al in een taartdoos zetten.
Hopelijk heb je wat aan deze informatie.
Groetjes,
Sandra
Ik heb altijd de volgende volgorde.
- eerst de taart vullen en insmeren met botercreme op een glazen plaat.
- dan de taart met glazen plaat in de koelkast om de botercreme hard te laten
- dan het geheel op het draaiplateau en dan ga ik aan de slag met het bekleden en decoreren van de
Hij staat dan al op zijn definitieve plek en kan ik hem zo met onderbord
en al in een taartdoos zetten.Hopelijk heb je wat aan deze informatie.
Groetjes,
Sandra
Waarschijnlijk meer als hier boven staat ha ha
ik maak de taart altijd al op die onderplaat. na afmeren met botercreme alles goed afvegen en vervolgens bekleden.
Thanks... bij het gooien van de taart weet ik zeker dat er gebeurd waar ik bang voor ben...
ik maak de taart altijd al op die onderplaat. na afmeren met botercreme alles goed afvegen en vervolgens bekleden.
Zo doe ik eht ook.
Ik schuif dan alleen tussen het biscuit en de onderplaat stukjes bakpapier. Na het afsmeren haal ik die er onder uit en bekleed verder de taart.
Scheelt weer afvegen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Hoe krijg je je taart in de taartdoos?