1

Onderwerp: taartdoos

Las hier dat je de cc goed kan houden in een taartdoos, bij onze bakker gevraagd maar krijg er geen mee, en mag er ook geen kopen omdat hun logo erop staat! waar kom ik aan een blanco taart doos of is er nog een manier om gedecoreerde cc goed te houden, in mijn tupperdoos worden ze klef en vochtig!

2

Re: taartdoos

ik koop ze bij de hema

3

ok bedankt ga ik daar eens kijken!!

4

Ik koop ze bij de HANOS. Wellicht iemand in je omgeving met een pasje? (verenigingen als scouting en voetbal hebben ook vaak een pasje wellicht dat je van je eigen vereniging een kunt lenen?)

Liefs Ellie

5

Sligro verkoopt ze ook.
50 stuks voor 17.00 euro.

Waar woon je?
Ik heb een pasje.

life is uncertain, eat dessert first!

Yarrah, de dozen van de Sligro hebben die een inkeping aan de zijkant zodat je ze kunt verhogen?

7

mijn vader heeft een pasje van Sligro.. dus kan daar wel eens gaan kijken! is niet duur 50 stuks voor 17.00 wilde er toch nog een keer heen! ze hebben daar waarschijnlijk ook veel meer bakspulletjes.. ben ook op zoek naar gekleurde kraaltjes/pareltjes zilver bijvoorbeeld..

Bedankt voor aanbod van je pasje maar Groningen en zeeland ( vlissingen is wel ver he, hihi )

8

annamargriet schreef:

Yarrah, de dozen van de Sligro hebben die een inkeping aan de zijkant zodat je ze kunt verhogen?

Nee, dat hebben ze helaas niet. Daar heb ik wel behoefte aan, want mijn slagroomtaarten passen er niet in ze zijn wat te laag. Ik geef nu mijn taartdozen in bruikleen.

life is uncertain, eat dessert first!

9

Je kunt ook dozen kopen bij de Paardenkoper, dit zonder KvK!  ;)

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

10

Bij de Makro hebben ze ook taartdozen en die hebben wel deksels die je kunt "ophogen"