1

Onderwerp: mijn eerste zwangere buik

Gisteravond om kwart voor 9 bedacht ik me dat het leuk was om een taartje te maken voor mijn collega die vandaag met zwangerschapsverlof gaat.
Het is mijn eerste zwangere buik en vind hem best aardig gelukt! Volgende keer wil ik meer sierrandjes ofzo erbij maken, maar het was nu 23.00 uur toen ik klaar had, en dat vond ik laat genoeg hahaha

http://i3.photobucket.com/albums/y68/sweetangelleonie/zwanger.jpg

Toen ik hem helemaal af had, zei mijn vriend 'Je bent wat vergeten... de tepels!!' Dus ik haalde voorzichtig het marsepein eraf, legde er 2 bolletjes onder en wilde het marsepein er weer op doen. Helaas, toen scheurde het. Volgens mijn vriend maakte het niet uit, maar ik vond het er niet uit zien. Dus toen heb ik het maar op nieuw gedaan :D

.. Want taart kan altijd!!

Re: mijn eerste zwangere buik

Heel leuk gedaan. Staat ook nog op mijn verlanglijstje, mag ik vragen welke maten bolletjes je hebt gebruikt.

Groetjes Wendy

3

Ehm.. Pfoe, De twee allerkleinste blandaatjes (cm of 5?) en volgens mij die van 12 cm.
het is dus niet zo'n heel groot taartje.
Vond het wel erg leuk om te doen!!

4 Laatst bewerkt door Hippe Cake (21-04-2010 18:14)

staat ook nog op mijn verlanglijstje, het zo ontzettend leuk he?! Ik heb nu wel een goede reden aangezien ik zelf zwanger ben, dus binnenkort maar es bakken die taart :)

5

leuk taartje hoor.

maar heb je die borsten tegen elkaar aangesmeerd met botercreme?  en de buik hoe heb je die tegen de borsten aangemaakt?

6

leuk geworden

Een taart moet voor mij  eetbaar blijven. Anders kan ik beter gaan kleien :9

7

Ik heb eerst de twee borsten bekleed, toen een klein randje ervan afgesneden, zodat die niet helemaal rond meer was.
Dit gewoon tegen de buik aangeduwd en door het marsepein er overheen te doen zat het vast aan elkaar.

8

Leuk gedaan............ :)