1

Onderwerp: Pip en olily style

Ik wil graag in dit thema taarten maken, wat vinden jullie dat je dan echt nodig hebt voor de decoratie. Bijv. uitstekers etc!

Groetjes en alvast bedankt!

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!

2

Re: Pip en olily style

Bij een Pip taart zijn het vogeltje en kleine blossom uitstekertjes handig. En voor een Oilily moet je in i.i.g. iets van stippen maken (kleine ronde uitstekers) en goudkleurige krullen/slingertjes. Misschien een sugargun gebruiken of anders met de hand rollen?

3

Tja, ik zou goped kijken bij de thema taarten van vorige maand en dan de dingen die jij leuk vind aan de taarten eruit pikken.
En dan dus kijken wat daarvoor gebruikt is.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

4

MirandaB schreef:

Bij een Pip taart zijn het vogeltje en kleine blossom uitstekertjes handig. En voor een Oilily moet je in i.i.g. iets van stippen maken (kleine ronde uitstekers) en goudkleurige krullen/slingertjes. Misschien een sugargun gebruiken of anders met de hand rollen?

Voor stippen kun je ook heel goed de achterkant van een spuitmondje gebruiken, werkt prima.
De sierrand uitstekers van FFM zijn ook erg leuk om te gebruiken voor een Oilily taart.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

5

Hej, heb zelf een aanvraag voor een pip taartje plus 50 cc´s, dus ik lees even mee.
Goede tip die van de spuitmondjes Sigrid!
Zelf heb ik idd ook het vogeltje gekocht en de sierranden van ffm, ook heb ik er nog vlinders bij gekocht en ovaaltjes (in een set met geometrische vormen) En de blossom voor de Japanse bloesem in combinatie met bruine takken van mijn sugargun.
En qua kleuren doe ikzelf roze, bruin, rood, blauw, groen, geel en een beetje wit.

Hmmm, bleekselderij...
www.taartvancorinne.nl