Onderwerp: Geweldige taart gemaakt bij Kwebbeltje
Oh wat ben ik trots op deze taart.
Hij kan gewoon niet mooier naar mijn idee.
Heb vanavond een super workshop gehad bij Kwebbeltje.
En deze taart samen met haar gemaakt.
Hij is super.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Geweldige taart gemaakt bij Kwebbeltje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Oh wat ben ik trots op deze taart.
Hij kan gewoon niet mooier naar mijn idee.
Heb vanavond een super workshop gehad bij Kwebbeltje.
En deze taart samen met haar gemaakt.
Hij is super.
WOW Gerlinde, ik was al reuze benieuwd naar je taart. Hij is echt helemaal GEWELDIG
Ik ben er voor opgebleven in de hoop dat je nog zou posten
Hij is onwijs gaaf!!!! Ik verbaas me elke keer weer over de droogtijd daar bij jullie onder het kanaal, (de swirls) is dat regiogebonden?
Heel erg mooi geworden.............
ja hij was zo mooi geworden!!! volgens mij ook helemaal zonder deukjes of vouwtjes. hij ging gewoon helemaal lekker! ik werd er zelf ook helemaal blij van
@ pooh, het drogen was kiele kiele hoor ze bewogen nog iets tijdens het plakken, maar eenmaal gegeplakt zakten ze niet verder in gelukkig, tenminste..... kwam hij nog heel aan thuis Gerlinde?
helaas zijn de foto's bij kunstlicht genomen, ik hoop dat Gerlinde nog mooie daglicht foto's maakt...
Wederom weer WOW, deze is echt heel gaaf, mooie topper ook.
Wow hij is geweldig ga je hem ook op cakecentral zetten?
Ze worden daar gek!
Zeer koninklijke taart!
Mooie kleuren en geweldig gelukt.
Wauw, ik zou hem niet op durven eten zo mooi!
Verbazingwekkend wat je allemaal kan doen, ik moet nog veel leren merk ik wel hier!
Heel mooi!
Hij is helemaal heel aangekomen thuis en ben er zo blij mee.
Dit is de eerste taart die ik niet wil opeten
Ik werdt vanmorgen helemaal blij wakker, heb ook de hele nacht over taarten gedroomd
Brenda, dank je wel voor de geweldige workshop en je gastvrijheid.
kijk, en daar wordt ík nu weer blij van bestaat er geen vriezer met vensterglas??? joh, je maakt hem gewoon nog een keertje maar dan als dummie waar we het gisteren over hadden, je weet nu hoe het moet
kijk, en daar wordt ík nu weer blij van
bestaat er geen vriezer met vensterglas??? joh, je maakt hem gewoon nog een keertje maar dan als dummie waar we het gisteren over hadden, je weet nu hoe het moet
Dat ben ik zeker van plan, heb gisterenavond lang wakker gelegen over hoe en wat.
Deze wil ik echt als dummy ook maken.
Ga dit weekend maar eens shoppen daarvoor.
fantastisch gewoon
Heel mooi geworden, dat heeft Brenda je goed geleerd . Ik vind het extra knap, dat je dit in een avond gemaakt hebt!
Prachtig zeg! Hier blijf je naar kijken!
Heel,heel erg mooi.Kan me voorstellen dat je hem niet wil aansnijden.
nou kwebbeltje als de financien van onze koper rond zijn dan kom ik zeker bij je langs!
Prachtig zeg! Wat een geweldig mooie taart
Het ziet er prachtig uit,heel mooi gedaan hoor!!!
Super sjiek die taart!! Heel stylish!
Jee, wat een mooie taart. Ik ben meestal niet van de zwart/wit maar deze heb ik wel opgeslagen, zo mooi!
Ik ben pas een paar maanden bezig en ben eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe die bovenste laag zo gegolfd komt. Welke bakvorm oid is dit?
Fantastische taart!
Erg mooi geworden zeg. Echt super!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Geweldige taart gemaakt bij Kwebbeltje