Onderwerp: zonder taartzaag
Zijn er ook mensen die hun taarten.... mits ze niet te groot zijn. Zonder taartzaag doen snijden....??? Zo ja, hoe doen jullie dat dan?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » zonder taartzaag
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zijn er ook mensen die hun taarten.... mits ze niet te groot zijn. Zonder taartzaag doen snijden....??? Zo ja, hoe doen jullie dat dan?
Ja hoor, gweoon met een groot mes en je hand bovenop de taart houden dan heb je beter gevoel bij het recht snijden
Ik heb niet eens een taartzaag en snij mijn taarten dus ook gewoon met een groot kartelmes.
Hier ook geen taartzaag, ik kan er niet mee overweg. Dus grote en kleine taarten gaan allemaal met de hand
Idd hand bovenop en snijden. Bij grote taarten, die groter zijn dan mijn mes, draai ik de taart rond.
oke dan gaan we dat gewoon eens proberen.
Nou, ik heb nu een paar taarten gebakken. De eerste taarten sneed ik met mijn broodmes (met karteltjes) Dat ging dus absoluut niet bij mij. De lagen gingen allemaal kapot. De binnenkant van mijn taarten was dus een zootje , Maar wel lekker
Ik heb nu wel een taartzaag. Die heb ik bij mijn laatste taart gebruikt. Super!!! Nu had ik mooie lagen en was de binnenkant ook mooi om te zien!!
ik heb wel een taartzaag maar gebruik hem nooit eigenlijk, ik vind met een groot broodmes het makkelijkste en idd je hand op de taart houden .
Ik kan juist met een mes (groot broodmes) niet overweg. Kreeg echt losse fladders in het kapsel. Leve de (dubbele) taartzaag
ik trek er een draad doorheen, maak rondom een inkeping en leg daar de draad langs. aan de voorkant trek ik dan de draad over elkaar heen (net of je een knoopje aantrekt) de draad gaat dan zo door het biscuit heen, gaat bij mij prima
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » zonder taartzaag