Onderwerp: Trots mijn eerste cc met fondant versierd!
Hier zijn ze dan mijn eerste cc!
Chocolade cc.. met gele en witte fondant!

Bedankt voor het kijken!!
Tips sta ik altijd voor open!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Trots mijn eerste cc met fondant versierd!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hier zijn ze dan mijn eerste cc!
Chocolade cc.. met gele en witte fondant!

Bedankt voor het kijken!!
Tips sta ik altijd voor open!
zo schattig, leuke kleurstelling, leuk kroontje( heb ik ook een keer zo gedaan met die bolletjes zo klein, priegelwerkje he!)
Leuk joh! En dan direct al moeilijke dingen als kroontjes & strikken...
Hartstikke leuk!
Bedankt! moet ook eerlijk bekennen dat ik wel ff bezig ben geweest hoor! had wel het idee dat mijn kroontje niet zo stevig was.. ( beetje inzakte zeg maar ) weten jullie wat ik daaraan kan doen?
Vond het wel jammer dat ik geen neutrale cc vormpjes had, kon ik ook niet vinden in de winkel..
Ziet er gezellig uit, lekker gefriemeld.
De kroontjes krijg je wat steviger door tylose door de fondant te mengen en vooraf te laten drogen.
Ik haal meestal cupcake vormpjes bij de Blokker, zijn gewoon witte en ik vind die prettiger als die gekleurde van Oetker.
blokker .. oke ga ik daar eens kijken!
Hihi, je moet alles wel overal vandaan halen hoor, taartdozen bij hema of sligro, vormpjes bij blokker, en de hebshop natuurlijk.. zo blijf je bezig..
Zal eens kijken voor dat Tylose, lees er veel over hier..
Ga van het weekend mijn eerste cc maken om kado te geven!
Leuk hoor.............die gele kleur ziet er erg smakelijk en voorjaarsachtig uit.......... 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Trots mijn eerste cc met fondant versierd!