Onderwerp: antwerpen
ik ga van het weekend naar antwerpen
nu vroeg ik me af of er in antwerpen ook een taarten winkel is waar je spulletjes kunt kopen
kon op google niet zo gauw iets vinden
weet niet of het berichtje hier goed staat sorry dan
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » antwerpen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik ga van het weekend naar antwerpen
nu vroeg ik me af of er in antwerpen ook een taarten winkel is waar je spulletjes kunt kopen
kon op google niet zo gauw iets vinden
weet niet of het berichtje hier goed staat sorry dan
De Koekjes Fee zit daar toch in de buurt?
dat is de taartenfee (De Taartenfee, Rozenlaan 33, 2630 Aartselaar), de koekjesfee zit in hasselt
de taatenfee, die zit in aartselaar, en de taartenelf zit in essen. in antwerpen centrum heb je ook nog het antwerps kookhuis, maar daar ga je niet veel van kleine spulletjes vinden, wel kitchen aid...
als je er nog tegenkomt, geef het dan eens heel snel door!!!
net nog dit adres doorgekregen: Maya's, Kasteelpleinstraat 66, 2000 Antwerpen, België
is een nieuw winkeltje van gisteren open of zo
dames bedankt
we gaan zo weg ik zal als ik nog iets tegen kom het hier schrijven.
verder gaan we echt naar antwerpen centrum dus komen we helaas niet bij de taarten fee in de buurt dus het andere adres ben ik erg blij mee.
tot maandag
ik ben van antwerpen, niet echt iets bij ons. wel voor chocolademolds, maar die is ook niet echt in het centrum. dat nieuw winkeltje maya zal ik zelf eens snel moeten gaan kijken. wist ik niet
net nog dit adres doorgekregen: Maya's, Kasteelpleinstraat 66, 2000 Antwerpen, België
is een nieuw winkeltje van gisteren open of zo
Klopt 20 april open gegaan.
zo dames
ben weer terug ben naar het winkeltje toe geweest niet echt in het centrum maar voor ons maakt dat niet uit heerlijk gewandeld.
het winkeltje is niet echt groot, zag er wel mooi uit, ze hebben niet heel veel maar voor een beginner genoeg.
daarnaast zat ook een winkel die taarten maakte maar die verkocht geen spullen maar de etalages zijn natruurlijk ook leuk om te zien.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » antwerpen