Onderwerp: Buddha taart
Iemand heeft mij gevraagd om een zittende buddha taart te maken.
Heb geen idee hoe ik dit moet aanpakken....
Suggesties zijn welkom!!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Buddha taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Iemand heeft mij gevraagd om een zittende buddha taart te maken.
Heb geen idee hoe ik dit moet aanpakken....
Suggesties zijn welkom!!!!!
Deze is misschien iets tè;
Of zoiets, maar dan met fondante bekleding en een puzzelplaatje?
ik heb deze gemaakt met de gipsmal die ooit bij Kruidvat te koop waren. de olifantjes langs de rand heb ik gemaakt met een vormpje dat bij klei zat van Zeeman
Deze is misschien iets tè;
Of zoiets, maar dan met fondante bekleding en een puzzelplaatje?
Ja, puzzelplaatje lijkt mij ook veel beter, had hier al even op het forum gezocht...
Bedankt voor het meedenken!
ik heb deze gemaakt met de gipsmal die ooit bij Kruidvat te koop waren. de olifantjes langs de rand heb ik gemaakt met een vormpje dat bij klei zat van Zeeman
Ik vind deze dus erggggg gaaf. Is zeker al lang geleden dat die mal te koop was....
Zou perfect geweest zijn!!!
monique53 schreef:
ik heb deze gemaakt met de gipsmal die ooit bij Kruidvat te koop waren. de olifantjes langs de rand heb ik gemaakt met een vormpje dat bij klei zat van ZeemanIk vind deze dus erggggg gaaf. Is zeker al lang geleden dat die mal te koop was....
Zou perfect geweest zijn!!!
probeer een oproep te plaatsen op het forum, misschien dat er iemand in de buurt er 1 heeft
Heleen61 schreef:monique53 schreef:
ik heb deze gemaakt met de gipsmal die ooit bij Kruidvat te koop waren. de olifantjes langs de rand heb ik gemaakt met een vormpje dat bij klei zat van ZeemanIk vind deze dus erggggg gaaf. Is zeker al lang geleden dat die mal te koop was....
Zou perfect geweest zijn!!!probeer een oproep te plaatsen op het forum, misschien dat er iemand in de buurt er 1 heeft
Ja, dat zal ik doen...
Dank je zover!
monique53 schreef:Heleen61 schreef:Ik vind deze dus erggggg gaaf. Is zeker al lang geleden dat die mal te koop was....
Zou perfect geweest zijn!!!probeer een oproep te plaatsen op het forum, misschien dat er iemand in de buurt er 1 heeft
Ja, dat zal ik doen...
Dank je zover!
Mag ik jouw taart als voorbeeld gebruiken?
Die 3D budha zou ook kunnen
2 Blanda bollen, een grote en een kleine, die op elkaar plaatsen en dan bekleden..
Hoeft het niet eens strak
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Buddha taart