Onderwerp: nijntje, donald duck en een klein boltaartje met bloemen
klein meptaartje van nijntje
een donald duck die ik ivm verkeerde tijdsplanning om 2 uur s'nachts heb gemaakt
en een bloementaartje bijpassend bij mijn blond servies

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » nijntje, donald duck en een klein boltaartje met bloemen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
klein meptaartje van nijntje
een donald duck die ik ivm verkeerde tijdsplanning om 2 uur s'nachts heb gemaakt
en een bloementaartje bijpassend bij mijn blond servies

Leuke parade! 
ik vind ze ook erg leuk!
Errug leuk allemaal!
Ik neem aan dat je Donald Duck niet ook 's nachts nog hebt gepuzzeld? Want dat zou ik wel superknap vinden! Hij is echt heel mooi geworden!

heb idd wel s'nachts gepuzzeld
mijn vriend verklaarde me voor gek
hij moest ook elke keer keuren of donald wel leek en hij had elke keer kritiek ik kon hem wel wat doen 
mooie taarten geworden! Dat bloemen taartje vind ik heel schattig. Je kunt echt wel zien dat het Donald Duck is hoor. Ziet er super uit!

die nijntje meptaart is echt heel lief!
ik weet niet hoe je een meptaart maakt, maar heeft dat dan ook een vulling of alleen slagroom ofzo?
wat een schatjes allemaal 
die nijntje meptaart is echt heel lief!
ik weet niet hoe je een meptaart maakt, maar heeft dat dan ook een vulling of alleen slagroom ofzo?
ik heb het meptaartje gevuld met aardbeienjam en botercreme
Heel leuke parade................ 
Ha ha denk ook dat ik maar s'nachts ga puzzelen dan lukt mij het misschien ook 
Wat een leuke taarten! Ik ga binnenkort ook een verjaardagstaart met meptaartje maken. Heb je het meptaartje als boltaart gemaakt? (ik neem aan dat er ook cake in zit?) Hoe groot is een meptaartje meestal ongeveer? Je hoort t, ik ben echt nog een leek 
Ik maak tot nu toe altijd lange nachten met mijn taarten... planning is niet mijn sterkste kant! Maar ik krijg zo'n energie van de hele bezigheid dat ik het niet eens merk. Pas een dag later ofzo stort ik in...
Leuke taartjes hoor! 
Wat een leuke taarten! Ik ga binnenkort ook een verjaardagstaart met meptaartje maken. Heb je het meptaartje als boltaart gemaakt? (ik neem aan dat er ook cake in zit?) Hoe groot is een meptaartje meestal ongeveer? Je hoort t, ik ben echt nog een leek
het is het kleinste blandavormpje (ikea) ongeveer 4 kleine stukje haal je eruit
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » nijntje, donald duck en een klein boltaartje met bloemen