1

Onderwerp: Combi aarbeienbavarois

Ik heb een vraag over een vulling. Ik weet dat het heel persoonlijk is maar toch ga ik de vraag stellen. Ik moet binnekort een bruidstaart maken en het bruidspaar wil graag aarbeiensmaak. ik ben van plan om de aarbeibavaroismix te bellen. Vraag 1, is deze lekker? en vraag 2, wat is er lekker bij? ik dacht eerst aan een 2e laag met slagroom en verse aardbeien maar aangezien er door de mix ook al slagroom zit is dit misschien niet zo heel lekker??? wat vinden jullie?

Ik ben in vorm! Rond is toch ook een vorm??

Re: Combi aarbeienbavarois

Banketbakkersroom of twee lagen bavarois?  :9

3

Banketbakkersroom met verse aardbeien??
2 lagen bavarois... wordt dat niet te zoet?

Ik ben in vorm! Rond is toch ook een vorm??

4

Een laag aardbeienvlaaivulling is erg lekker erbij!

5

Of witte chocolade creme! Ook heerlijk bij aardbeienmousse.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

6 Laatst bewerkt door Doran (21-04-2010 10:49)

Ik had dit weekend aardbeiyoghurtbavaroise volgens het recept van de site gemaakt (zie recepten-vullingen) en die is echt lekker. Ik had hem gecombineerd met banketbakkersroom met plakjes aardbei, zoals hierboven ook al als optie genoemd wordt. Het is erg lekker, ik zou dan wel 2 laagjes bavaroise en 1 laagje banketbakkersroom met aardbeien doen.

de bavaroise is erg simpel om te maken en naar mijn idee lekkerder dan van een mix (ken deze specifieke mix niet) je proeft in deze bavaroise echt dat het verse aardbeien zijn.

succes

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment!