Onderwerp: Creepy Spiders!!
Met spiderman. Zelfs van marsepein vind ik spinnen eng...

Bedankt voor het kijken!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Creepy Spiders!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Met spiderman. Zelfs van marsepein vind ik spinnen eng...

Bedankt voor het kijken!!
Mooie strakke taart!
Mooie taart..
Die spinnen
..brrr..bij het zien van die spinnen kreeg ik kippevel.
Erg goed gelukt 
Mooi gedaan!!! Hoe krijg je die spinnen zo mooi?
mooooi 
Getver!!! En wat goed gelukt 
mooie taart
Mooi gedaan!!! Hoe krijg je die spinnen zo mooi?
Dankjewel!
De spinnen: Een balletje zwart maken, dan een klein worstje ervan maken. Aan 1 kant een licht puntje maken. Aan de andere kant, op ongeveer 1/3e, tussen je wijsvingers nemen en een "nekje" maken, heen en weer rollend tussen je vingers... dan plat neerleggen. Een kruisje tekenen op de rug. De poten heb ik gemaakt met de sugergun, het kleinste rondje. En natuurlijk nog de "klauwen" (geen idee hoe die dingen heten). 2 stuks licht gebogen in het hoofdje steken.
Beetje duidelijk?????
Zijn echt supermakkelijk! Niet doorvertellen hoor 
Mooi hoor 
wow!! erg mooi!!
die spinnen zijn idd zelf op een taart nog eng!!
Nathalie76 schreef:Mooi gedaan!!! Hoe krijg je die spinnen zo mooi?
Dankjewel!
De spinnen: Een balletje zwart maken, dan een klein worstje ervan maken. Aan 1 kant een licht puntje maken. Aan de andere kant, op ongeveer 1/3e, tussen je wijsvingers nemen en een "nekje" maken, heen en weer rollend tussen je vingers... dan plat neerleggen. Een kruisje tekenen op de rug. De poten heb ik gemaakt met de sugergun, het kleinste rondje. En natuurlijk nog de "klauwen" (geen idee hoe die dingen heten). 2 stuks licht gebogen in het hoofdje steken.
Beetje duidelijk?????![]()
Zijn echt supermakkelijk! Niet doorvertellen hoor
Heel duidelijk, met zo'n uitleg moet het mij ook gaan lukken!
Heel erg mooi,en de spinnen zijn net echt 
Mooi, knap die spinnen zeg 
Taartholic schreef:Nathalie76 schreef:Mooi gedaan!!! Hoe krijg je die spinnen zo mooi?
Dankjewel!
Beetje duidelijk?????![]()
Zijn echt supermakkelijk! Niet doorvertellen hoorHeel duidelijk, met zo'n uitleg moet het mij ook gaan lukken!
Wel showen hoor! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Creepy Spiders!!