1

Onderwerp: Ik denk dat ik per ongeluk

een zak met mix voor chocolade biscuit en een zak met mix voor brownies door elkaar heb gedaan in 1 pot.... Weet misshcien iemand van jullie of deze 2 er hetzelfde uitzien of niet? Ik weet het namelijk ook niet zeker.... Ik dacht namelijk dat ik nog een halve zak brownies moest hebben en ik heb van de week toevallig al mijn glazen potten bijgevuld. Dus nu denk ik toch echt dat ik brownnies bij mijn choco biscuit heb gedaan.... Maar ik zie geen verschil van kleur of structuur....

Wat nu? Maar die hele voorraadpot wegkieperen? Ik heb geen zin dat het straks niet goed gaat....

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

Re: Ik denk dat ik per ongeluk

ik denk dat je een proef kapsel moet maken om het zeker te weten.

Groetjes Natasja!

3

ja gewoon lekker een proefkapsel bakken,wie weet is het wel de uitvinding van de eeuw :D

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

4

haha ik was al bang voor deze reactie... Ik heb een hekel aan proefkapsels hahaha :lol:

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

5

Oh, ik ben ook erg benieuwd, maar kan je ook niet helpen. Heb wel chocobiscuit maar nog nooit browniemix besteld...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek