1

Onderwerp: foodprint vraagjes

Hoi,
Ik wil binnenkort een taart gaan maken waarvoor ik een eetbare foto nodig heb. Nu heb ik begrepen dat dit op verschillende ondergronden geprint kan worden, volgens mij ouwel, frosty en icing? Weet iemand of er nog meer soorten zijn, en wat de verschillen zijn van deze materialen??
Ik heb 1x een taart gemaakt met een ouwel-foto, omdat die 't goedkoopst was, maar vond het resultaat erg tegenvallen. Dus wil me er nu wat meer in verdiepen.
Alvast bedankt voor de hulp weer!

Groetjes, Diana

2

Re: foodprint vraagjes

ik zou zeggen...ga voor frosty sheets...
mooiste resultaat

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

3

Wij printen veel op alle 3 de soorten..en frosty is ver uit de beste vinden wij...hele mooie prints op frosty... :Y

Groetjes Sandra & Yvonne
www.salad-six.nl

4

Ik print alleen op frosty, omdat dat het mooiste resultaat geeft. Ouwel wordt meestal op slagroomtaarten gebruikt, omdat het niet smelt als het in aanraking komt met slagroom. Frosty en Icing doen dat wel.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

5

Ik probeer er achter te komen waar ik onbedrukte frosty sheets kan bestellen, zodat ik ze zelf kan printen.
Ik hoop dat iemand die ze al print mij een adres door wil geven.

alvast bedankt ;)

groetjes van Sonja

6

ik print dan wel niet meer ik zie overal op het forum altijd bouwhuis.com voorbij komen. Ik heb net even gekeken en daar verkopen ze het inderdaad!

Liefs, Zanoni

7

super dank je wel, ik ga meteen kijken :)
groetjes van sonja