1

Onderwerp: Tips & adviezen voor puzzeltaart van dora

Ik wil graag een verjaardags taart maken voor mijn dochter die 4 jaar gaat worden..
Omdat ik nog niet zolang taarten zelf maak en nog maar net 1x een puzzelplaatje op een workshop heb gemaakt en op een babyshower taart heb gemaakt.
Twijfel ik of de taart van mijn dochter het plaatje moet gaan puzzelen of plaatje laten printen door iemand..

Puzzelen ziet er wel gaaf uit als plaatje goed lukken wil om te puzzelen..

Maar vind het nog moeilijk de juiste kleuren te maken van de kleurstoffen.
Welke kleuren nodig heb voor bruin te maken etc....(haar van dora).

Mijn dochter is gek van dora.
Maar als ik vraag wat gaat mama op je taart maken is het ene keer dora dan weer woezel & pip en gisteren ineens elmo....

Dus ja lastig vind ik nog wat beste en wijste is te doen als beginnend bakster..

Taart mogelijk nodig voor 2 of 5mei..Dus ook best kort dag.

Graag tips en adviezen als je die heb en kwijt wilt..

2

Re: Tips & adviezen voor puzzeltaart van dora

ik heb al een paar kindertaarten gemaakt en mijn kleinkinderen veranderen ook nog weleens wat ze willen en als ik dan met de taart kom zijn ze blij maakt niet uit wat ik maak is altijd leuk ik gebruik de pasta kleurstoffen vind ik het mooiste kleuren

3

Je kunt natuurlijk nu al gaan puzzelen.
Mocht het niet naar je zin worden, dan kun je altijd nog een printje bestellen bij iemand. Die zijn meestal met een paar dagen in huis.

Succes!

Kijk voor prints op FROSTY, ICING en (gekleurde) OUWEL op www.snoeppapiertje.nl
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Zoet-Goe … 39?fref=ts

4

pasta kleurstoffen????
Waar is dat te koop??

Ken wel wilton - sugarflair - americolor..

nanda

5

Gewoon gaan puzzelen,kleurplaat uit printen en puzzelen maar,moet je best lukken..met geduld kom je een heel eind.
Sucses ermee..

Groetjes Sandra & Yvonne
www.salad-six.nl

6

En ik weet dat je het kan, dus kom op Nanda je kan het, wij willen graag het eindresultaat zien, je babyshower taart zag er ook mooi uit.

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

7

Inderdaad gewoon nu al beginnen met puzzelen! Ik zou voor Dora gaan als je vertelt dat je dochter daar zo gek van is; ze veranderen toch elke keer maar als de taart tevoorschijn komt zal ze het fantastisch vinden dat er Dora op staat.

Begin met een niet te moeilijk plaatje bv. zoiets:
http://i-love-cartoons.com/snags/clipart/dora-clipart/Dora-the-explorer-large.jpg

Succes, en denk aan wat Dora altijd zingt: "het lukte, het lukte, yes we dit it!" :lol:

Groetjes Maji

8

dank jullie wel dames...

Nanda

9

maji

waar heb je dit formaat dora plaatje vandaan???

Nanda

10

gizeppo schreef:

maji

waar heb je dit formaat dora plaatje vandaan???

Nanda

Google...'Dora' ...het is dan het vierde plaatje, even op klikken en het opent zich groter.
Je kunt plaatjes ook groter of op gewenste groote maken met word of iets dergelijks hé.

Groetjes Maji