1

Onderwerp: taart kapsel

hoi allemaal ik ben nieuw hier en ga donderdag of vrijdag mijn eerste taart zelf maken maar ik lees best veel over mislukken van kapsels
ik hoop dat de mijne wel lukt voor de eerste keer maar ik vraag me af voor het geval het toch mislukt kan ik ergens in vlaardingen omgeving kant en klare kapsels kopen

en moet je ou die kapsel een dag eerder maken en dan de volgende dag pas snijden en bekleden want dat kan ik niet vinden of ik kijk erover heen dat kan ook  :)

Re: taart kapsel

In over de site worden vragen gesteld over de "technische" kant van de site zelf.

[move]---> bakken&vullen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Hoop dat je kapsel lukt.
Voor mij werkt het beste dag van tevoren bakken of nog eerder en dan de vriezer in ;)

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

4

Ben ook nieuw en heb een vraagje over mijn oven.
Iki heb alleen een hete lucht oven die alleen per 25 ngraden omhoog gaat, dus 140 en 180 kan ik hem niet zetten. Maar wel op 150 of 175 graden.

Nu zie ik veel recepten waar hij oplopend moet worden, is er een manier om met mijn oven toch een mooi kapsel te maken?
Heb de baseball vorm en een 25 cm vierkante vorm.

Hellep
Sammie

Veel liefs, Sammie  -oO Beginner Oo-

5

dan zou k voor de 150 graden gaan en gewoon wat langer bakken.
Ik zelf bak nooit op verschillende temperaturen en mijn kapsels lukken altijd.
ja kan als je het niet vertrouwd eerst een kwartier op 175 graden en dan de rest van de tijd 150 graden dat is ook mogelijk

een dag zonder taart is een dag niet geleefd

6

als je kapsel klaar is moet je hem dan afkoelen en in de koelkast zetten en de volgende keer dag pas snijden
staat er ergens op internet info hierover