Re: Taarten van de laatste weken
ik vind die met het bad geweldig en het kasteel heel mooi zijn de torens oook eetbaar? en met wat heb je dat gedaan dan, en nijntje vind ik ook mooi kga je taarten opslaan als inspiretie als je t niet erg vind...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Taarten van de laatste weken
ik vind die met het bad geweldig en het kasteel heel mooi zijn de torens oook eetbaar? en met wat heb je dat gedaan dan, en nijntje vind ik ook mooi kga je taarten opslaan als inspiretie als je t niet erg vind...
Ze zijn alemaal stuk voor stuk fantastisch en de dame in bad is mijn favourit. Mooi ik blijf ernaar kijken!
wat een ontzettend leuke taarten!!
WAUW!! Dit zijn echt super taarten, vooral die van het zandkasteel met al zijn details
Wauw, wat een super taarten. Daar zal veel tijd in zitten.
Nu lekker allemaal opeten
kunstwerken ! prachtig
wow! heel mooi gedaan!!
Ik vind ze geweldig stuk voor stuk!
waaaaaaaaaaaauuuuuuuuuu mijn mond valt er open van.. vind de badkuip echt super gaaf
jeetje wat knap! als ik toch ooit ook maar de helft zo goed
word als jouw dan ben ik al helemaal tevreden!
super mooi!!
ongelooflijk knap!
Die in bad vind ik echt super fantastisch!!
allemaal..stuk voor stuk..prachtig
complimenten!!!
Ik zat al te kijken of je een site had??? wil graag meer van je creaties zien!!
wat een prachtige parade!!!!
Zo verschrikkelijk mooi!! Echt prachtig!
Ik kan niet kiezen welke ik het mooist vind... Maar ja, ben sowieso nogal Ruth-fan
erg mooi gemaakt allemaal
Kijk dat is nou een Dora boetseren! En de rest is ook super, de vrouw in bad is mijn favoriet!!
Super zijn ze Ruth, vooral die badtaart en het zandkasteel!
WAUW wat mooi allemaal!!
Oh Ruth wat mooi allemaal weer en wat is het weer lang geleden dat je hier langs kwam.
Jammer dat je zo ver weg woont, ik zou graag eens een keer bij je mee willen spieken
Wat kan jij mooi boetseren heel erg mooi
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Taarten van de laatste weken