Onderwerp: kant en klare biscuits
Ik heb gehoord dat er ergens kant en klare biscuits te koop zijn
ik moet een grote workshop voorbereiden nou vroegb ik me eigen af of iemand weet waar deze biscuits te koop zijn anders zelf maar lang bakken
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » kant en klare biscuits
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb gehoord dat er ergens kant en klare biscuits te koop zijn
ik moet een grote workshop voorbereiden nou vroegb ik me eigen af of iemand weet waar deze biscuits te koop zijn anders zelf maar lang bakken
je hebt bij de ah kant en klare bodems liggen. Sommige in in meerdere lagen. Hoop dat je hier wat aan hebt
Je kan bij de bakker informeren of hij je de kapsels kan leveren.
Heb je er echt heel veel nodig?
Arkel is niet zo extreem ver van Ameide, wellicht kan ik je ergens mee helpen.
je hebt bij de ah kant en klare bodems liggen. Sommige in in meerdere lagen. Hoop dat je hier wat aan hebt
Die zijn echt niet te eten!! Bij een bakker bestellen of anders zelf maken is beter.
dank jullie voor de tips
hoi sabine 16 ongeveer moet ik er maken als het zover is en het lukt kan ik je een mailtje sturen bedankt alvast
Heb je geen Bakkersopleiding (ROC ofzo) of een werkplaats van Stichting Philadelphia in de buurt die voor je kan bakken??? Dat kost vast een stuk minder dan de warme bakker!
Ik heb zaterdag een workshop voor 14 personen. Ik bak ze allemaal zelf, gaat prima hoor, ik heb niet eens zo'n grote vriezer maar het past precies, ik bak ze allemaal deze week, per twee tegelijk.
Je kan ook bij mij terecht hoor.Ik woon tussen culemborg en Vianen in.
Maar wat is de reden dat je ze niet zelf bakt?
Dat is nieuw bij Roosbanket!
Ik heb het opgelost mijn moeder helpt mij ik weet nooit hoe het loopt ik heb een gezin met 5 kinderen en de oudste is ziek suikerziekte wat op het moment niet zo goed geregeld is maar ja komen we ook weer boven op
allemaal bedankt voor reactie
vragen over of naar producten horen niet in bakken voor anderen.
als je wilt weten of een topic past in een rubriek, helpt het om de sticky door te lezen en eventueel wat titels van topics te lezen.
[move]---> taartdecoratie algemeen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » kant en klare biscuits