26

Re: Creepy crawlers voor een meisje van 1

Wat heb je deze taart geweldig goed gemaakt zeg! petje af!

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

27

Jasses, wat een enge kriebelbeesten allemaal! Wat ontzettend gaaf en knap boetseerwerk! Ik krijg gewoon echt de rillingen van je taart  :lol:.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

28

Vind deze taart super mooi uitgevoerd :Y
De reptielen zijn net echt !

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

29

mamaricky schreef:

Het lijkt idd allemaal net echt! Die kikker is echt geweldig!! (de rest uiteraard ook...)

Mandy, was hij voor de eigenaar van de Oliemeulen?

*D

Nee hij was niet voor de oliemeulen, echt een zaakje waar ze die beesten ook verkopen...

Mmm das pas lekker!

30

Mirand@ schreef:

Gatver! Begrijp me niet verkeerd, ik vind je taart prachtig  :thumb: . Mijn zoon van 8 zou hem geweldig vinden! Maar om dat nu aan een meisje van 1 jaar te geven... smaken verschillen ;).

Ik weet het mja de kleine is er nou eenmaal weg van, t moesten dus geen tekenfilmachtige beestjes worden maar echte...

Mmm das pas lekker!

31

Wauw... ben er even stil van. Wat een mooie (enge) taart!

Sinds begin december 2009 taart addict!

32

Die is gaaf zeg!

33

Wat een mooie taart!!!! Hoe heb je eigenlijk de reptielen geboetseerd? Heb je daar een how to van???? Want ik ga een taart maken voor mijn neefje en hij is ook zot van dat soort....

Groetjes,
An