Onderwerp: Mini letters
Heeft iemand een idee waar ik miniletters kan kopen? Soms wil ik een klein stukje tekst op een cupcake zetten of op een decoratie en de meeste letters zijn te groot. Ook die van de tappits.
Wie weet het?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Mini letters
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heeft iemand een idee waar ik miniletters kan kopen? Soms wil ik een klein stukje tekst op een cupcake zetten of op een decoratie en de meeste letters zijn te groot. Ook die van de tappits.
Wie weet het?
Ik gebruik daarvoor stempels/embossers met letters. Soms laat ik het gestempeld, maar het is ook goed te doen om er met icing overheen te gaan. Je kunt natuurlijk ook met de hand spuiten, maar dat is wel even oefenen.
tis inderdaad wel een goede vraag, ik vind de tappits wel groot ook inderdaad. hebben ze die tappits niet kleiner?
hebben ze die tappits niet kleiner?
kleiner dan wat? Dus welke tappits oid heb je nu en vind je dus te groot?
Ik vind het nu soms al een gedoe om de kleinere letters uit de uitsteker/tappits te halen. En ik heb, volgens mij, al hele kleine. Volgens mij hebben ze die grootte, die jij denk ik bedoelt, niet eens
OH:) ik heb die funkytappits en die zijn te groot om op een cupcake een tekstje te maken, of op een kleine taart een degelijke zin te maken
Nou Kaar, dan heb je wel gelijk een van de grootste letters te pakken Alle andere letters van tappits zijn kleiner
als voorbeeld (staat bij beschrijving in de webshop) de lowercase van de funky's zijn 3 a 3,5 cm en de lowercase van de normale alphebet tappits zijn 1 a 1,5 cm
DR oetker heeft flesjes met hele kleine suiker lettertjes
DR oetker heeft flesjes met hele kleine suiker lettertjes
Is dat zo?ik heb het nog nooit gezien.Ik zal dat eerst op mijn boodschappenlijstje schrijven.
Bedankt voor de tip.
Bedankt voor jullie reacties. Tirza, ik heb de kleinste tappits van de webshop en deze zijn nog te groot.
Eiland, bedankt voor de tip. Ik ga zeker eens kijken bij dr. Oeter.
Mocht iemand op een geniaal idee komen, dan wil ik het graag horen.
gr. Wejama
Bedankt voor jullie reacties. Tirza, ik heb de kleinste tappits van de webshop en deze zijn nog te groot.
Eiland, bedankt voor de tip. Ik ga zeker eens kijken bij dr. Oeter.Mocht iemand op een geniaal idee komen, dan wil ik het graag horen.
gr. Wejama
helaas zitten er maar een paar letters in bij Dr. Oetker (of alleen bij dat potje van mij) lang niet het hele alfabet
Eiland, bedankt voor de tip. Ik ga zeker eens kijken bij dr. Oeter.Mocht iemand op een geniaal idee komen, dan wil ik het graag horen.
gr. Wejama
je moet ook geen hottentottententententoonstelling op een cupcake willen hebben
Ik heb gister bij de jumbo in deurne kleine chocolade lettertjes in een klein doosje gekocht,zijn van dr oetker.
hey, waarschijnlijk heb je er helemaal niks aan, maar ik heb een doosje suiker lettertjes (heel klein) meegenomen vanuit engeland.. lag daar in de supermarkt
Of je gaat wat oefenen met icing en spuitmondje 1
Of je gaat wat oefenen met icing en spuitmondje 1
Die is leuk! Daar moet je wel een vaste hand voor hebben. Die ik dus niet heb......
Bij de Action hebben ze ook stempeltjes met hoofd- en kleine letters; misschien kun je daarmee stempelen en dan met icing overspuiten?
helaas zitten er maar een paar letters in bij Dr. Oetker (of alleen bij dat potje van mij) lang niet het hele alfabet
o dat is niet handdig nee...
Ik heb ze nog niet gebruikt...
Ik denk dan dat ze de potjes vullen uit hele grote gemixste bakken en dat je dan net eeen verkeerde tref had...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Mini letters