1

Onderwerp: Stapelen met koekjes

Hallo,

Ik ga deze week mijn eerste stapeltaart maken. Nou heb ik hier al heel veel gelezen over stapelen met douwels, kitkats etc,

Ik vroeg me af: zijn er ook koekjes die je kunt gebruiken in een stapeltaart?

De chocola gaat denk ik smelten dus lijkt me niet zo lekker bij de aardbei yoghurt vulling. En bij douwels ben ik ook wel een beetje bang voor splinters  :/  of is dat overdreven?  :x

Live, Love, Eat! - www.uitpaulineskeuken.nl

2

Re: Stapelen met koekjes

Je kunt ook plastic douwels kopen, of met rietjes stutten. Doe ik ook meestal voor een twee-laags.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

3

koekjes worden denk ik slap. En chocola smelt niet hoor.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

4

Ik gebruik graag Amicelli. Lekker, en goed stevig!

Kijk voor prints op FROSTY, ICING en (gekleurde) OUWEL op www.snoeppapiertje.nl
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Zoet-Goe … 39?fref=ts

5

Ik gebruik altijd de lolliestokjes.  En houten dowels geven geen splinters hoor

6

Ik ga wel eens even wat proberen. Het is gelukkig een taart voor eigen gebruik, dus als het mis gaat is het geen probleem  :/  Want hij zal er vast niet minder door smaken.

Bedankt voor de tips in ieder geval.

7

Ik ga wel eens even wat proberen. Het is gelukkig een taart voor eigen gebruik, dus als het mis gaat is het geen probleem  :/  Want hij zal er vast niet minder door smaken.

Bedankt voor de tips in ieder geval.

8

Van verkade Dier & Co "lange nekken" of "olifantentanden" kan je ook gebruiken; deze zijn ook goed stevig!  :Y

9

Sofia schreef:

Van verkade Dier & Co "lange nekken" of "olifantentanden" kan je ook gebruiken; deze zijn ook goed stevig!  :Y

Die ga ik ook eens proberen, heb nu de kitkats geprobeerd en tot nu toe staat hij nog steeds mooi :)

Bedankt voor de tips.