Onderwerp: chocolade stokjes
Vraagje?? Kan je ook chocolade stokjes gebruiken voor de stevigheid voor een topsy turvy 3-laags?? Of moet je altijd die houten stokjes gebruiken??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » chocolade stokjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vraagje?? Kan je ook chocolade stokjes gebruiken voor de stevigheid voor een topsy turvy 3-laags?? Of moet je altijd die houten stokjes gebruiken??
ik zou de houten nemen, zeker bij een 3-laags
houten of plastic douwels, zeker bij topsyturvy ! enne ook niet te zuinig, zou zonde zijn
succes!
en wel showen hoor
Wat ik nu niet snap waarom worden stokjes gebruik als je deze niet laat doorlopen naar de volgenden laag??
Mischien wel een hele domme vraag hoor maar heb al naar verschilende howto gekeken en is overal het zelfde
Je zet het er niet mee vast, maar gebruikt ze als steun voor de volgende laag zodat die niet in de onderste weg zakt. (wel een kartonnetje tussen de lagen natuurlijk)
En oh ja, kitkat is ook goed stevig hoor!!! Heb laatst een topsy gemaakt met biscuit in de onderste en stroopwafelcake in de bovenste laag. Gestut met kitkat en niks mis gegaan!!!
Je zet het er niet mee vast, maar gebruikt ze als steun voor de volgende laag zodat die niet in de onderste weg zakt. (wel een kartonnetje tussen de lagen natuurlijk)
En oh ja, kitkat is ook goed stevig hoor!!! Heb laatst een topsy gemaakt met biscuit in de onderste en stroopwafelcake in de bovenste laag. Gestut met kitkat en niks mis gegaan!!!
Super bedank nu weet ik hoe het werk. Kitkat goed idee zeg en ook nog lekker.
TOPSY??? ( ik ben een beginner dus sorry)
topsy turvy, whimsical, zo´n taart dus die er uit ziet of ie aan alle kanten is scheef gezakt.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » chocolade stokjes