1 Laatst bewerkt door Annemiek (16-04-2010 12:43)

Onderwerp: rallytaart

Eén keer per jaar organiseert mijn vriendengroep een rally, die we de regelnarigheidsrally noemen. Dit jaar een extra grote groep, ik geloof een man of 40.

Superleuk en heel gezellig. Ik rijdt hem met mijn beste vriendin, maar we zijn helaas (nog) niet zo heel goed.
Een taart maakt dat vast goed.

Het is een flinke, van ruim 5 kilo!
Voor het eerst het recept van de black magic cake geprobeerd, lekker, niet droog, maar wel zwaar, haha!
Gevuld met twee lagen praline creme en een laag chocoladecognac-creme. Dat wordt kleine stukjes snijden, da's zeker!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-N4QKFUUX.jpg

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

2

Re: rallytaart

heeeel moooi :thumb:  :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Wat mooi!

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

4

prachtig en het klinkt ook erg lekker

5

Leuk  :Y !!  mooie zwarte kleur zeg! zelf gedaan? of gekocht? en zo ja waar?  :rolleyes:
moet binnenkort een autoband maken.....

- er moet méér TAART gegeten worden! hoevé? VéTaart!

6

Wat gaaf!!! Ook erg stoer dat je zelf meerijdt, ook al ben je nog niet zo goed. Deze taart gaat dat zeker compenseren.

Klinkt lekker, black magic. Ik heb met kerst de Chocolate Mud cake gemaakt, is dat te vergelijken? In elk geval ook oermachtig...

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

7

Virine schreef:

Leuk  :Y !!  mooie zwarte kleur zeg! zelf gedaan? of gekocht? en zo ja waar?  :rolleyes:
moet binnenkort een autoband maken.....

Ik vind marsefond altijd het makkelijkst werken, dus ik heb zwarte eenderde pettinice gemengd met tweederde marsepein, nog een paar likjes extra black van sugarflair en even laten intrekken. Niet echt veel last van zwarte tanden gehad overigens, haha!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

8

Wooooooooow, wat een mooie stapel  :thumb: .

Ik vind de kleuren supermooi en de versieringen komen helemaal tot hun recht zo, echt hartstikke goed gemaakt.

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

9

Super mooi........... :thumb:  :thumb:

10

Super strak en de letters zijn prachtig. :Y

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

11

prachtig!

Liefs, Zanoni