1

Onderwerp: Mijn rockabilly bruidstaart (ideeen gezocht)

Nog maar eventjes, en dan ga ik trouwen :)  Ik ga ons taartje zelf maken (ong 25 personen). We trouwen in Rockabilly stijl, zo draag ik een rood met witte stippen rock 'n roll jurk, man in nette broek met rode gympen etc... Een leuk thema ook voor taart. Ik heb al een beetje wat in mijn hoofd, zie schets, maar ik sta ook zeker open voor tips of ideeen van jullie, het wordt ten slotte de taart van mn leven ;)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4FDRUUMR-D.jpg

Oja; ik denk dat de onderste taart een hart-vorm gaat worden, en de bovenste een ronde.

2

Re: Mijn rockabilly bruidstaart (ideeen gezocht)

eh.. wat is het zwarte op de bovenste witte taart? vind het erg druk.. misschien onderste rood met zwarte stippen en boven zwart met rode stippen? voor wat rust

3

ik zou het zelf (vanwege het thema) juist niet te rustig doen:P
onderste vind ik erg leuk (rood met zwarte stippen)
en de witte zou je met een leuk patroon kunnen bespuiten.
en dan lekkere gekke bloemen er op en een parelrand met verschillende kleur parels in verschillende maten.
is erg leuk !

succes

Enthousiaste groet, Maxime

Haha, dat zwarte; ik hoop dat dat in t echt beter gaat dan in paint ;) ik twijfel; cornelli-lace, of een mooi "kant-achtig" motief, gespoten van icing.

Je andere idee is denk ik ook wel heel tof, al denk ik dat het dan wit met rode stippen wordt; ik ben een beetje huiverig voor grote lappen zwart (zit tussen mijn oren).
Dank voor je tips!