Onderwerp: Mijn eerste taartje
1 Mei heb ik mijn 1e workshop maar toch kon ik niet wachten al eens wat te proberen. Heb vanmorgen 6 blanda bollen gebakken wat al prima ging, daarna ook maar meteen 12 cupcakes en ook dat ging goed
Mijn kennie ging ook als een speer!
Daarna de bokkenpootjesvulling gemaakt, de botercreme en een blik melk voor de dulce de leche laten koken.
Toen begonnen met versieren, ik heb gemerkt dat ikzelf de marsepijn niks vind, te stug en ik vind het raar ruiken, ik hou er niet zo van. De fondant daarentegen was heerlijk soepel en smaakte goed. Ik heb even snel een mini taartje in elkaar geflanst omdat het al laat was en mijn baby huilde
Hij was heerlijk.
Daarna de cupcakes even versierd. Ik ben erachter dat ik en een spuitzak nog geen vriendjes zijn, ook de zelfgemaakte cornet kan mij niet helpen want het komt er van boven nl uit
Mijn domste actie van vandaag: ik had geen blikopener! Dus ik kon de dulche niet openen
Met een wijnopener eens flink op die dop getikt zodat er een gat ontstond want ik wilde natuurlijk wel weten of het de moeite waard was om nog eens te maken. Lekker die caramel.
Nu genoeg verteld, hier de foto's! Volgende keer iets meer tijd vrijmaken, normaal ben ik erg perfectionistisch aangelegd en ik moet een smooter gaan aanschaffen