Onderwerp: Iemand een idee voor een blauwe jongenstaart (1 jaar)
Ik mag een taart maken voor een jongetje van 1 jaar. Het moet een vrolijke taart worden met in ieder geval blauw en wellicht ballonnen.
Iemand een leuke tip of idee?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Iemand een idee voor een blauwe jongenstaart (1 jaar)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik mag een taart maken voor een jongetje van 1 jaar. Het moet een vrolijke taart worden met in ieder geval blauw en wellicht ballonnen.
leuk electric bleu met donkerblauwe sterren of zo....
ik zou een hele boel mooie blauwe kleuren nemen en de taart met sterren bekleden. ook kun je een leuke rand maken, namelijk 3 verschillende kleuren blauw los van elkaar uitrollen zodat ze als een dunne rand er om heen past. en deze 3 dan boven elkaar er op doen. (snappie?)
haha lekker onduidelijk. ik bedoel eigenlijk dat je een soort van regenboog maakt maar dan om de taart heen als een randje.
ook kun je dan een paar leuke planeten maken die dan juist in het geel en oranje zijn.
succes
Ik zou gaan voor een vrolijke (blauwe) taart met ballonnen/vlaggetjes. Je ziet ze vaak voorbij komen met bv. nijntje, bumba, sesamstraat...zoiets.
ik had ook gevraagd welk poppetje ze leuk vinden, maar dat was niks
Alleen met slingers/vlaggetjes en ballonnen dan? Kan ook een hele vrolijke taart worden denk ik.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Iemand een idee voor een blauwe jongenstaart (1 jaar)