Onderwerp: Mijn versie van het rode autootje
Op verzoek van een vriendin, haar dochter is volgende week jarig en gek op Cars.
Nu alvast gemaakt en hij gaat bij haar de vriezer in, want ik ben er volgend weekend niet.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn versie van het rode autootje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Op verzoek van een vriendin, haar dochter is volgende week jarig en gek op Cars.
Nu alvast gemaakt en hij gaat bij haar de vriezer in, want ik ben er volgend weekend niet.

Dus ook meiden zijn gek van Cars... ze zal er blij mee zijn. Hopelijk komt ' ie goed uit de vriezer, ik heb het nog steeds niet aan gedurfd.
jaha ik hoop het ook je weet het nooit he..
ze is idd helemaal cars fan, grappig he, want verder is het wel echt een meisje zeg maar.
Haar moeder moest haar laatst vertellen dat ze die cars onderbroeken bij de Zeeman echt niet mocht hebben omdat het een jongens models is, haha.
leuke taart 
Leuke Cars taart!!
Maar volgens mij zit de letter N op zijn kop!!!!!!!!!!!!!!!
Groetjes Darlene
darlene ja hoe erg he, zag het ook later pas...op de foto toen hij al afgehaald was. Vind het echt heel dom van mezelf...
Heb het al laten weten, ze had het zelf nog niet gezien en laat het ook lekker zo, taart zit ondertussen als in de vriezer.
Ik het de letters als laatste geplaatst en was ondertussen ook wel vrij laat dus daar wijd ik het maar aan dan
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn versie van het rode autootje