1

Onderwerp: Roze, roze en o ja: Roze ;-)

Hoihoihoi!
:)
Eeeeeeindelijk weer freubelen! Ik heb wegens omstandigheden een boel weken niet kunnen bakken, maar miste het wel heel erg.  :s 

En het verzoek voor deze twee was lekker met verstand op nul freubelen in het vooruitzicht: Boel roze met veel details, en bloemetjes, strikjes en pareltjes, o ja en een boel roze. :lol:
Ik vind de meidentaarten toch wel heel erg leuk om te doen hoor... en t is heerlijk om weer aan de gang te zijn!

Bedankt voor t spieken en tips en kritiek zijn heel erg welkom!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FNKF7RO8-D.jpg

Gevuld met
mergpijpjesvulling en frambozenjam
bokkenpootjescreme met kersenvlaaivulling

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PBPTURAE-D.jpg

Gevuld met
Vanillecreme met aardbeien en aardbeienjam
Vanillecreme met bramen en bramenjam

2

Re: Roze, roze en o ja: Roze ;-)

Woooooow je stapel, wat een mooi is dat zeg  :thumb: .

Ben er best wel van onder de indruk  :Y .

Je prinses is zeker ook mooi, maar je stapel vind ik echt super.

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

3

mooie barbie, geweldige stapel

4

mooi!!!

5

schitterende taarten :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

6

Dank jullie wel! Ik vond de stapel heel erg leuk om te maken, maar met barbietaarten mis ik soms wat inspiratie om iets geheel nieuws te maken, je komt toch al snel uit op pareltjes en strikjes....
Misschien moet ik binnenkort eens wat taarten van het forum opsnorren ter inspipik :)

7

Harstikke mooi allebei!

8

ik vind de stapel GE weldig i love pink  :D  als ik mocht maakte ik alle taarten roze  :+

9

geweldig!

Liefs, Zanoni

10

Ik keek speciaal naar je barbie taart. Geweldig leuk is die geworden. Het is toch het belangrijkst wat de krijger er van vindt. Als die nou helemaal gek is van rose, rose, strikjes en pareltjes dan is die toch geslaagd?
Heb je deze in één keer gebakken?
Ik ben benieuwd of je nog tips voor mij hebt. Ik heb nog geen barbytaart gemaakt. Ik wilde dit maken als stapeltaart. Is het wel nodig om de bovenste taart op een kartonnetje te zetten en te steunen op chocoladesticks?

11

Ik keek speciaal naar je barbie taart. Geweldig leuk is die geworden. Het is toch het belangrijkst wat de krijger er van vindt. Als die nou helemaal gek is van rose, rose, strikjes en pareltjes dan is die toch geslaagd?
Heb je deze in één keer gebakken?
Ik ben benieuwd of je nog tips voor mij hebt. Ik heb nog geen barbytaart gemaakt. Ik wilde dit maken als stapeltaart. Is het wel nodig om de bovenste taart op een kartonnetje te zetten en te steunen op chocoladesticks?

12

oeps twee keer verzonden. Beginners foutje sorry

13

Je moet hem zeker stutten!!Ik heb hem gestut met houten dowels, omdat ik met zo'n gewicht de chocosticks niet aandurfde. De vorm is gebakken in mn kenwood mengkom, en heb ik doorgesneden zodat je twee taarten hebt, met een taartkarton ertussen.
Dus feitelijk krijg je dan van boven naar beneden:
Barbie, biscuit, vulling, biscuit, vulling, karton, biscuit, vulling, biscuit,vulling, karton en daaronder de ondertaart met dowels erin.
Snap je m? ;)