1

Onderwerp: choco-choco en choco!!!

Hierbij weer eens een andere chocobom. Chocobiscuit gevuld en dik afgesmeerd met een soort zwitsersechocoladeroom( erg lekker en minder machtig dan ganache of mousse) en versierd met chocoladeschotsen, die ik op hun beurt weer met een transfersheet had bewerkt.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6YXKMOJX.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WGPIAZRC.jpg

2

Re: choco-choco en choco!!!

Ziet er erg goed uit.

3

Apart!Leuk met die schotsen.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

4 Laatst bewerkt door Silver (17-04-2010 09:37)

mmmmm..ziet er erg lekker uit!  :P

groetjes Marijke

5

Hmm lijkt me ook erg lekker. Wil je misschien het recept voor de chocoladeroom delen?  O-)  :) lijkt me namelijk heerlijk!

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

6

Als grote chocoladeverslaafde vind ik het er heerlijk uit zien...en zoals Liens ook al vroeg...wil je het recept met ons delen van de zwitsersechocoroom?

Liefde is net als Sinterklaas, als je er niet meer in gelooft wordt het niks meer....

7

anika schreef:

Als grote chocoladeverslaafde vind ik het er heerlijk uit zien...en zoals Liens ook al vroeg...wil je het recept met ons delen van de zwitsersechocoroom?

Ik wil dat ook! Wil je het delen?

8

Liens schreef:

Hmm lijkt me ook erg lekker. Wil je misschien het recept voor de chocoladeroom delen?  O-)  :) lijkt me namelijk heerlijk!

maar natuurlijk dames, het is heel makkelijk. je neemt een halve hoeveelheid (gele roompudding, normaal maak ik dat zelf maar dat hoeft hier niet, er gaat nog zoveel chocolade doorheen dat je gewoon roompudding van de supermarkt of de webshop kunt nemen. doe daar 300 gram gesmolten pure chocolade bij (die een beetje is afgekoeld) Roer dit goed en doe er dan 500 ml stijg geslagen slagroom bij, goed roeren en klaar is kees. Je kunt ermee vullen of net als ik in dit geval  dik (meer dan 1 cm) mee afsmeren