1 Laatst bewerkt door evelien1001 (17-04-2010 08:59)

Onderwerp: Mijn nieuwe site online! tips graag..

Ik ben onlangs van naam veranderd en daar hoort ook een leuke vrolijke site bij.
het was ingewikkeld om te maken en heb veel hulp gehad gelukkig maar het is gelukt!
wat vinden jullie ervan? nog tips??

Site is voor 90% klaar, de 1ste pagina word in flash, bij de andere moet je even dat zeer vervelende muziekje en de dansende taart wegdenken  :lol:  bij de andere paginas komt alleen het tekst boven menu (tekst) in flash (de flash bewerken lukt mij niet dus moet eventjes op mijn grote hulp wachten  ;) )

www.tartisima.com

oh en nog een vraagje, ik zat te denken om een extra pagina te maken (wat gewoon een link word geen menu pagina) waarin ik how-to´s zet van you tube over maken van taarten. zou dat leuk zijn of onnodig?? (hier in gran canaria kennen ze dit soort taarten nog niet)

2

Re: Mijn nieuwe site online! tips graag..

wauw!!
mooi zeg!
en denk dat zo'n extra pagina met how to's ook leuk zal zijn

groetjes José

3

ik vind het een mooie site met prachtige fotos! en een link met how to's is leuk :)

Groetjes en fijne dag!
Kruimel

4

Ik vind het een prachtige site.

Ik geloof dat je een template hebt gebruikt?
Wat ik dan een beetje misleidend vind is dat de taart die op de voorpagina staat niet door jou gemaakt is maar waarschijnlijk onderdeel van het template is.

ben zelf ook geen held in websites maken dus weet niet of je die zo 1 2 3 kan veranderen.

Als het wel jou eigen taart is, excuses natuurlijk ;)

Voor de rest ziet het er erg smakelijk en vrolijk uit allemaal!

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

5

Heel mooie website maar er zijn wel enkele foutjes: Tartisima is not new but does has a new name, dit moet zijn ofwel 'has a new name' of 'does have a new name' en
Looking for that amazing looking cake for you wedding? = 2 keer looking is niet zo goed

Tartisima can make you amazing wedding cake that will be the centre pice of you wedding = can make you an amazing.... en centerpiece of your wedding.

en dan nog een klein foutje:

o we can make your cake exactly how you want it.

A Cake and filling tasting costs 25 euro and you will recIeve 4 small cakes with different fillings of youR choice.

Wedding cakes start AT a price of 3 euro a person. Please contact me for more information.

Maar voor de rest is het echt een zeer leuke website hoor

Groetjes Sarah

6

sarahtje schreef:

Heel mooie website maar er zijn wel enkele foutjes: Tartisima is not new but does has a new name, dit moet zijn ofwel 'has a new name' of 'does have a new name' en
Looking for that amazing looking cake for you wedding? = 2 keer looking is niet zo goed

Tartisima can make you amazing wedding cake that will be the centre pice of you wedding = can make you an amazing.... en centerpiece of your wedding.

en dan nog een klein foutje:

o we can make your cake exactly how you want it.

A Cake and filling tasting costs 25 euro and you will recIeve 4 small cakes with different fillings of youR choice.

Wedding cakes start AT a price of 3 euro a person. Please contact me for more information.

Maar voor de rest is het echt een zeer leuke website hoor

Groetjes Sarah

:lol: wat een fouten maak ik zeg haha maar heb ze verbeterd, bedankt!

7

Hele mooie website!

Groetjes,
Michelle

8

even nog een vraagje, werkt mijn website wel goed bij jullie? tijdens het bouwen krijg ik soms een melding dat hij misschien niet zo goed werkt in een nieuwe versie van internet

9

Hij doet het wel, het principe en de lay-out is ook heel erg mooi........maar er staan nog wel heel veel taalfoutjes in............

ik heb mozilla firefox en heb geen problemen bij het bekijken........

10

Karin09 schreef:

Hij doet het wel, het principe en de lay-out is ook heel erg mooi........maar er staan nog wel heel veel taalfoutjes in............

ik heb mozilla firefox en heb geen problemen bij het bekijken........

nog meer  :lol:
ga ze maar is opzoeken dan haha
gelukkig kunnen veel mensen hier geen goed engels maar mijn spaans is nog slechter dus vandaar is het meeste in engels haha

11

wat ?
jij wil nog TIPS
hij kan niet beter !

INACTIEF