Onderwerp: Als kind had ik al een hekel aan 'r!
Als kind had ik al een hekel aan 'r, maar ja, mijn nichtje van 2 is vandaag met haar moeder hier en zij houdt wel van Barbies!
Toch ben ik blij dat ik er eentje heb gemaakt. Nu weet ik wat er mis kan gaan en wat ik dus moet doen in de toekomst:
-fondant in de kast laten, alleen bekleden met marsepein;
-géén puddingvorm gebruiken: erg lastig met afsmeren, dus gewoon een Blandaatje
-pinpoppetjes gebruiken, in plaats van een een Barbie mishandelen.
-altijd reserve-pareltjes in huis hebben, want dochterlief van ook 2 zat er aan en ze lagen op de grond, vandaar even heel snel de overgebleven muisjes erop geplakt.
-gewoon 's avonds als de kids op bed liggen aan de slag, zodat ik niet afgeleid word!
-Barbie's haar goed in model brengen 
-niet 5 keer vullen.....
Komt ze dan....

Mijn broer sms-te me van de week dat 'ie zo trots op z'n zusje is. Hij heeft zelf Brood en Banket gedaan, maar helaas lukte het hem niet in een bakkerij te werken. Tussen de regels door 'las' ik dat 'ie toch ook wel erg graag een taartje wilde... Vandaar even snel een taartje met het logo van zijn werk erop gemaakt en hij en z'n collega's smulden heerlijk!

En nog drie taartjes voor drie vriendinnetjes....

Ik had nog wat lussen over van eerdere strik-pogingen:

En een heerlijke chocoladetaart voor manlief omdat 'ie een nieuwe mixer-combinatie voor me heeft gekocht! De botercrème was te zacht, vandaar dat de rosetjes mislukten!

Zo, dat was het voor nu.
Mochten jullie tips hebben, dan hoor ik ze graag!