1

Onderwerp: Diego logo op de taart

Voor het zoontje van mijn vriendin. Hij wilde graag Diego, maar daar ben ik dus niet zo in thuis. Ik kwam een taart tegen met het Diego-logo, alleen dan aangepast. Geweldig idee, dus dat maar gepikt en aan de slag gegaan. Afgelopen week de puzzel al afgerond (2 avonden werk, dat wel).

Het was nu dus een makkie. Vullen, bekleden en de puzzel erop leggen; klaar (bij elkaar een krappe 2 uur, en lekker op mijn gemak een bakkie gedaan tussendoor). Zo blijkt maar weer; een goede voorbereiding is het halve werk.

Hij is eenvoudig gevuld met 2 lagen BBR en 1 laag aardbeien jam. Helaas kan ik er morgen niet bij zijn, maar ze zullen hem vast mooi en lekker vinden.

http://maikschippers.files.wordpress.com/2010/04/tom01.jpg

http://maikschippers.files.wordpress.com/2010/04/tom02.jpg

kijken jullie ook op mijn site?
http://www.tatataart.nl

2

Re: Diego logo op de taart

Gaaf zeg!
Hartstikke mooi :D

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

3

super leuke taart :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

4 Laatst bewerkt door petrawb (16-04-2010 22:25)

Ziet er leuk uit!! dat ben ik ook van plan op mijn diego taart in juni :D leuk om alvast te zien hoe een andere naam in het logo staat :+

heb je die letters ook gepuzzeld?? hoe krijg je dat randje er omheen??

petrawb schreef:

Ziet er leuk uit!! dat ben ik ook van plan op mijn diego taart in juni :D leuk om alvast te zien hoe een andere naam in het logo staat :+

Ik had de letters gewoon uitgedraaid in een bijpassend lettertype en ben daarmee aan de slag gegaan. Heb de verloop-how-to van de site gebruikt en heb toen de letters uitgesneden.
Bedoel je met het randje, de lijn om de naam? dat is gewoon een sliert uit de Sugargun, die heb ik een beetje plat gedrukt.

kijken jullie ook op mijn site?
http://www.tatataart.nl

6

caroline1979 schreef:
petrawb schreef:

Ik had de letters gewoon uitgedraaid in een bijpassend lettertype en ben daarmee aan de slag gegaan. Heb de verloop-how-to van de site gebruikt en heb toen de letters uitgesneden.
Bedoel je met het randje, de lijn om de naam? dat is gewoon een sliert uit de Sugargun, die heb ik een beetje plat gedrukt.

bedankt!! hmm, denk dat ik misschien toch mezelf de Sugargun kado moet doen :+

7

Deze spettert van mijn scherm af! Mooi gepuzzeld en heerlijke vrolijke kleuren!
Daar zal het zoontje van je vriendin ongetwijfeld heel erg blij mee zijn!

prachtige taart. Dat logo heb je super gaaf gemaakt!!! Groetjes Tries

9

Héél erg mooie puzzel!

10

Wat een KNAL taart zeg! Echt een plaatje om te zien! Dat kleurverloop is zo mooi, heel knap gedaan!

Liefde is net als Sinterklaas, als je er niet meer in gelooft wordt het niks meer....

11

WAUW!!! Die is gaaf

Ben nieuw in de taartwereld en ben erg nieuwsgierig naar alles op dat gebied.

12

Ooooooooo, die is gaaf! Dat wil ik ook kunnen!

Groetjes Karine

13

petrawb schreef:
caroline1979 schreef:
petrawb schreef:

bedankt!! hmm, denk dat ik misschien toch mezelf de Sugargun kado moet doen :+

de sugar gun heb ik inmiddels en ben er super blij mee... uiteindelijk past het logo niet op de taart, behalve zo klein dat hij niet mooi uit komt.... de rest van de taart ga ik van het weekend afmaken.... na een maand niks, mag ik weer freubelen :+

14

deze is wel heel tof zeg :thumb:

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

15

Heel gave taart......mooi hoor........ :thumb:

Super leuke taart zeg!
Eg mooi zo die naam  :thumb:

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!