Onderwerp: (Snoep)kettingtaart nr 11
Vandaag deze (snoep)kettingtaart af mogen leveren bij Marit in Den Haag.

Waar je van droomt, kan je niet wakker van liggen!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » (Snoep)kettingtaart nr 11
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vandaag deze (snoep)kettingtaart af mogen leveren bij Marit in Den Haag.

Erg leuk! Lekker ook met al dat snoep 
Superleuk gedaan! Ik vind het ook erg leuk om telkens weer andere creaties van kettingtaartjes te zien! Leuk dat iedereen het anders voorstelt en uitvoert! 
Leuk is ie!
heeel erg leuk

Hij was ook heel erg lekker. Mn moeder, haar vriend, mn schoonzus, zus en oma hebben er ook allemaal van genoten, en mn neefjes werden helemaal wild bij het zien van alle snoepjes en hebben ook zitten smikkelen.
Was de taart van de mix van de webshop? Hij was superzacht! (zelf nog nooit die mix gebruikt)
Oh ja en superbedankt natuurlijk :-D
Hij was ook heel erg lekker. Mn moeder, haar vriend, mn schoonzus, zus en oma hebben er ook allemaal van genoten, en mn neefjes werden helemaal wild bij het zien van alle snoepjes en hebben ook zitten smikkelen.
Was de taart van de mix van de webshop? Hij was superzacht! (zelf nog nooit die mix gebruikt)
Oh ja en superbedankt natuurlijk :-D
Ja, inderdaad van de webshop. Hoop wel dat je superzacht als positief hebt ervaren.
Fijn dat zoveel mensen hebben meegesmikkeld!
MP83 schreef:Hij was ook heel erg lekker. Mn moeder, haar vriend, mn schoonzus, zus en oma hebben er ook allemaal van genoten, en mn neefjes werden helemaal wild bij het zien van alle snoepjes en hebben ook zitten smikkelen.
Oh ja en superbedankt natuurlijk :-DJa, inderdaad van de webshop. Hoop wel dat je superzacht als positief hebt ervaren.
Fijn dat zoveel mensen hebben meegesmikkeld!
Ja dat bedoel ik zeker positief, het biscuit was bijna fluffy :-)
Mooie taart hoor!!
Gezellige snoep kettingtaart.
ziet er gezellig uit idd, leuk idee van een kettingtaart 
Leuk! En ik maar denken dat Nicolette wel een taartje naar mij zou brengen hihi, aangezien we in dezelfde wijk wonen.
Helaas nog even wachten..............
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » (Snoep)kettingtaart nr 11