1

Onderwerp: Altijd een probleem ..

Ja ik ben altijd in gevecht met mn bekleden van taart en of het nu botercreme is of rolfondant  :rolleyes: het wordt nooit mooi en netjes afgewerkt ...zoals bij jullie .
Weet niet wat verkeerd doe ....zet altijd de taart op verhoging ....na dat ik het gevuld heb .

Dus graag advies ..

Ik leer elke dag weer een beetje bij ...

2

Re: Altijd een probleem ..

advies - bekijk eens een paar fimpjes op you tubeover taart bekleden

3

blijven oefenen.. op en gegeven moment heb je het te pakken.. bij mij was dat ook pas bij taart 37  :o

Lekker feestelijk rond.....

4

Problemen met bekleden van je taart hoort... in Bekleden ;)

[MOVE] --> verdieping naar beneden

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5 Laatst bewerkt door Glamour (17-04-2010 07:17)

Misschien een workshop volgen, gewoon om helemaal uitgelegd te krijgen? Ik zie trouwens dat je nog maar net begonnen bent, heb geduld, en volg workshops, dan heb je het zo onder de knie!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

6

Dat is jammer dat het steeds mislukt.Maar op het forum staat ontzettend veel over bekleden.Misschien heb je daar wat aan?

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

7

Worksshop zou ik wel willen volgen ....maar hier in de buurt zijn die er niet en ben slecht te been ,door mn nieuwe knie  :s dus kan ook niet te lang staan  :rolleyes:

Maar zal nog eens kijken bij bekleden ,hier zo ...en al zegt de familie het maakt niet uit en het gaat om de smaak .....

8

Marian57 schreef:

Worksshop zou ik wel willen volgen ....maar hier in de buurt zijn die er niet en ben slecht te been ,door mn nieuwe knie  :s dus kan ook niet te lang staan  :rolleyes:

Maar zal nog eens kijken bij bekleden ,hier zo ...en al zegt de familie het maakt niet uit en het gaat om de smaak .....

Ik weet niet waar je woont, maar er zijn dames die, voor kleine groepjes, workshops op locatie geven. Als je dan zelf wat vriendinnen of zussen bij elkaar trommelt is dat misschien een oplossing?

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

9

Nee  :nooo dat willen de mensen hier niet in het dorp en ik woon in Oost Groningen ..en zussen heb ik niet en ook geen schoonzusters en onze kinderen dus dochter en schoondochter hebben er niet veel intresse en geen tijd voor .
Maar zal binnenkort eens kijken naar zo,n draaiplateau.....

10 Laatst bewerkt door Boska (18-04-2010 18:08)

Marian57 schreef:

Nee  :nooo dat willen de mensen hier niet in het dorp en ik woon in Oost Groningen ..en zussen heb ik niet en ook geen schoonzusters en onze kinderen dus dochter en schoondochter hebben er niet veel intresse en geen tijd voor .
Maar zal binnenkort eens kijken naar zo,n draaiplateau.....

Oeps, dat is lastig dan. Kijk heel veel filmpjes op You Tube, lees heel veel hier op het forum (vooral de FAQ en de how to's.
Als je vragen hebt mag je mij ook altijd even mailen hoor ;) Ik zal zeker niet zeggen dat ik alles weet, maar misschien kan ik je helpen.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

11

Oost groningen  welke plaatsen liggen daar in de buurt?
Als het in de buurt van meeden is dan wil ik wel een keer bij je langs komen als ik bij mijn zus ben om je de kneepjes van het vak te leren.

een dag zonder taart is een dag niet geleefd

12

Waarom probeer je niet een freubeldag bij jou te organiseren. Daar willen mensen best wel een stukje voor rijden en dan kan iemand het misschien voordoen voor je.
Of ga oefenen met een dummie. Gewoon de hele mikmak er weer af en opnieuw beginnen als het niet lukt. Ik krijg morgen ook een vriendin die het wil leren en die mag ook aan de dummie werken ;) . Ze weet het alleen zelf nog niet. Zij denkt dat ze alleen maar naar mij komt kijken  :lol:

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

13

Is allemaal wel goed aangeboden ook dat aanbod Monqiue ,en we wonen in Oude Pekela dus wel vlak bij Meeden ....,maar ik moet eerst as 5 mei weer naar UMCG voor mn knie (naar pijnpoli ).
Dus kan niet lang staan en daarom gaat het ook vaak niet goed omdat ik dan te moe ben en teveel pijn ....dus zal eerst de ziekenhuis afwachten en hopen dat ik van de pijn afkom ...
Maar vind het super ,dat ik hier de tips krijg van jullie en zal ook alles goed lezen en kijken op youtube enz ...enz

Als ik vragen heb ...dan zien jullie mij weer verschijnen hier zo  :Y

Gr.van mij  :)

14

Dan hoop ik voor je dat ze je in het ziekenhuis goed kunnen helpen.
Het zou inderdaad veel voor je schelen als je minder pijn heb. Ik sta zelf altijd bij het uitrollen van de marsepein en het op de taart neer leggen. Ik kan me zo voorstellen dat dat nu bij jou niet gaat.

een dag zonder taart is een dag niet geleefd