1

Onderwerp: Botercreme Smaak.

Hallo.
Ik maak weekend dan een taart omdat ik visite krijg maar nu wil ik als vulling botercreme gebruiken. maar ken je ook een smaakje eraan brengen, de biscuit gebruik wel vanille bij. iemand tips voor de Bc

2 Laatst bewerkt door joynme (16-04-2010 15:16)

Re: Botercreme Smaak.

Witte chocoladepasta erdoor
alle poeders van de saromasmaakjes
cacao poeder
allerlei soorten koekjes
patidess heeft heel veel verschillende smaken  :Y

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

patidess? wat is dat voor smaken? waar ken je dat halen.
koekjes oww daar zijn der zoveel van. ken amper kiezen of verzinnen haha.... witte chocoladepaste lijkt me er erg apart eruit zien. ik denk dat ik iets met koekjes probeert. iemand idee wat voor koekjes.???

oreo's
bastogne

Groetjes Natasja!

oww dat is wel heel erg lekker bastogne.. dat is een goeie. mag ik daarvoor gewoon een hele pak gebruiken of moet je het gewoon doen op gevoel.???

lekker op gevoel, beetje proeven tussendoor

Groetjes Natasja!

7

Bokkepootjes :Y

Onlangs Ferrero Rocher door de botercrème gedaan :P Ook erg lekker.

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

8

Ik ga het vandaag eens met pennywafels proberen, lijkt mij ook een erg lekker combinatie.

Groetjes van Knollie

Uit je dak met GEBAK!!!!

9

Vanille essence van dr oetker kun je er ook doorheen doen voor een lekkere vanille smaak (en dan nog steeds de koekjes erbij  :9 gestampte bokkenpootjes (met de purreestamper) is hier favoriet  :Y

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

10

oploskoffie dan heb je zo'n lekkere mokka smaak, ik heb ook wel eens cappucino poeder geprobeerd was ook erg lekker, lemon curd, eigenlijk kun je er heel veel tussen je botercreme doen, alleen opletten dat hij niet de nat wordt zodat je fondant gaat smelten.

11

Even nog een vraagje hierover, Gebruiken jullie dan die smaakjes ook in de bc die je gebruikt voor het afsmeren van de taart? Dus onder de fondant?
En weet iemand of je een taart kunt afsmeren met de marshmellow fluff die te bestellen is via de webshop en daarna gewoon kunt bekleden met fondant of gaat deze dan "smelten"?
Alvast hartelijk dank voor jullie antwoorden!