Onderwerp: Piece of cake - Purmerend.
Wie is er wel eens geweest in de winkel piece of cake in purmerend?
Het is voor mij een stukje rijden... maar is het leuk om daar eens te gaan kijken?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Piece of cake - Purmerend.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wie is er wel eens geweest in de winkel piece of cake in purmerend?
Het is voor mij een stukje rijden... maar is het leuk om daar eens te gaan kijken?
Het is een heel klein winkeltje, vond er zelf eigenlijk niet zo heel veel aan. Ze hebben wel veel hangen, maar omdat het klein is ziet het erg chaotisch uit. Purmerend heeft wel een leuk winkelcentrum, dus het is altijd de moeite om heen te gaan. PoC zit tegenover het winkelcentrum.
Het is een heel klein winkeltje, vond er zelf eigenlijk niet zo heel veel aan. Ze hebben wel veel hangen, maar omdat het klein is ziet het erg chaotisch uit. Purmerend heeft wel een leuk winkelcentrum, dus het is altijd de moeite om heen te gaan. PoC zit tegenover het winkelcentrum.
Bedankt voor je reactie!
Heb nu al twee keer besteld uit de wegshop.. maar ik zou zo graag een sin een winkeltje gaan kijken wat er is en zo. Maar in de buurt zit er maar weinig...
Ik ga er wel eens heen, ik vind het erg leuk!! Wel klein inderdaad, maar ze hebben heel erg veel en ze zijn ook erg kundig dus je kunt heel veel vragen!
Ik ga er wel eens heen, ik vind het erg leuk!! Wel klein inderdaad, maar ze hebben heel erg veel en ze zijn ook erg kundig dus je kunt heel veel vragen!
Thanks , las al ergens op het forum dat ze daar niet vriendelijk zijn in de winkel... misschien ga ik morgen even kijken daar
, kan ik mijn spullentjes wat uitbreiden hihi.
ik ben ook een aantal keren geweest; de winkel is klein maar ze hebben heel veel assortiment, en ze zijn met veel spullen goedkoper dan bij een ander.
Ik kom er geregeld (tja, woon in Purmerend he) en inderdaad het is misschien niet groot maar ze hebben wel héél veel.
Dat ze niet vriendelijk zijn kan ik echt wel tegen spreken.
De 2 dames (en heer) zijn juist erg behulpzaam en weten ook waar ze het over hebben. Zijn zeker geen mensen die je dure producten aansmeren die nodig zijn. Ze staan niet in je nek te hijgen en je kan lekker snuffelen.
Ik vind zelf hun bavaroispoders erg lekker en ze hebben hele lekkere chocoladebolletjes die ik door mn creme heen doe.
Ze zijn met veel dingen goedkoop.
Ik ben gisteren geweest! Het is inderdaad een klein winkeltje, maar ze hebben wel veel! Heerlijk om even te neuzen daar. Tja zo heb je toch meer een idee met de grootte van de uitstekers en zo. Qua vriendelijkheid... vond ik ook meevallen hoor. Ze vroegen of ze konden helpen, toen ik zei dat ik net begonnen was, en ik gewoon wat wilde snuffelen...lieten ze me lekker mijn gang gaan .
Vond het een leuk winkeltje, en ook het winkelcentrum vond ik ook wel leuk daarna hahahaha!
Groetjes José
Zo zie je maar, altijd op je eigen oordeel afgaan
Ok, Purmerend is geen wereldstad maar we hebben wel een taartwinkel EN een leuk winkelcentrum!!
Anders kan je ook naar Hoorn rijden, daar zit ook een winkel. Vond ik zelf een leuk winkeltje, best overzichtelijk en veel spullen
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar in Hoorn is ook een leuk taartenwinkeltje. Ze hebben ook een website het heet maak je taart.
Ik woon in Purmerend en koop altijd mijn spullen daar. Al heel wat besteed daar. Ze zijn idd best vriendelijk maar ik ga niet meer met een goed gevoel naar binnen helaas. In dec. is mijn verslaving begonnen en heb toen in de winkel mezelf opgegeven voor 2 workshops 1 in april en in mei geloof ik. Ongeveer 1 maand geleden kreeg ik een brief of ik het geld over wilde maken maar het kwam me helemaal niet uit om naar de workshop te gaan. Op de site staat dat pas als je het inschrijfgeld hebt betaald je plek definitief is, dus ik dacht als ik niet betaal is dat hetzelfde als een annulering. Word ik afgelopen zaterdag om 13.05 gebeld door iemand uit de winkel om een lang verhaal kort te maken ze vond dat ik had moeten bellen om te annuleren en nu maar de helft 20 euro moest betalen want ze hadden kosten gemaakt etc.
Nou, sorry echt niet!
In ieder geval is het enthousiasme bij mij er af ik ga wel omdat ik dingen nodig heb maar dat is alles.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Piece of cake - Purmerend.