Re: Display Bruidstaart nummerrrr 2
Ik vind de kleurtjes en het vrolijke effect leuk, maar ik vind dat niet-topsy-maar-scheef echt heel vreemd .
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Display Bruidstaart nummerrrr 2
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik vind de kleurtjes en het vrolijke effect leuk, maar ik vind dat niet-topsy-maar-scheef echt heel vreemd .
Ieder zijn smaak toch........?
Het is een dummie en mijn doel is om mensen hun fantasie een beetje te prikkelen en dat gaat niet lukken met alleen saaie recht gestapelde taarten (vind ik dan)
Ik heb me laten inspireren door deze taart: http://sliceofcake.deviantart.com/art/Sway-157865588
Ik ga er ook nog 2 maken die wel gewoon recht zijn overigens, een klassieke en de andere weet ik nog niet.
Prachtig.
Wauw, wat prachtig!
Enne.... wat is dat met dat schuurpapier?
Deze is ook echt super!!!
Meestal vind ik die Topsy's niet zo leuk, maar deze is wel heel gaaf!!
Wauw, wat prachtig!
De randjes van de dummie wat ronder en gladder schuren, dan scheurt je fondant minder snel
Ik had nu helemaal geen last van scheurend fondant overiges
Hij is super!
Prachtig ook heel mooi gefotografeerd
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! echt mooi
end at van iedereen zn smaak is waar want ik hou van tupsy turvy das zo alice in wonderland eh... ik durf er alleen niet aan te beginnen schrik dat het mij niet lukken gaat
Ini schreef:Wauw, wat prachtig!
De randjes van de dummie wat ronder en gladder schuren, dan scheurt je fondant minder snel
Ik had nu helemaal geen last van scheurend fondant overiges
Ooooooooow, wat een handige tip!
Ik ga binnenkort een dummy maken voor bij Jesse op school en ik ga die tip goed onthouden!
Bedankt!
Wat een leuke en gewaagde kleurencombi
Mooi zeg!!
Ik hou helemaal niet van paars maar deze is erg mooi!!!!
mooie taart. ik vind vooral de balletjes boven erg leuk. waar koop je trouwens die grote zilveren ballen?
Mooi hoor! Vind de kleuren ook super!
Prachtige taart, en schitterend op de foto gezet.
Groetjes,
Annette
En deze had ik al bijna gemist , o o, maar gelukkig was ik oplettend genoeg
en heb ik weer even flink kunnen genieten van de pracht en praal.
Nichien heel mooi.
groetjes en nog maar heel even en dan mag ik je eigen bruidstaart bekijken , ben zwaar nieuwschierig, haha
Ik weet nog steeds niet zeker of ik het zelf wil doen, misschien zet ik wel lekkere appeltaart en kwarktaart neer
Ik weet nog steeds niet zeker of ik het zelf wil doen, misschien zet ik wel lekkere appeltaart en kwarktaart neer
Ook erg lekker maar jammer genoeg niet zo mooi als je dummies
, wordt dus nu nog nieuwschieriger hoe en wat.
Wauw! Wat een geweldige taart!
Super mooi gemaakt!!!
Ik vind dit ook een hele leuke vrolijkerd hoor!!!!
Mooi gedaan
Ook een mooiert
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Display Bruidstaart nummerrrr 2