1

Onderwerp: huidskleur....help

Hallo,

Ik ben net beginnend in 'taartenland' en vindt het boetseren echt super leuk om te doen.
Maar...hoe komen jullie aan die 'huidskleur' doen jullie die verven? Of bestaat die kleur in fondant???

Wat is vlgs jullie 'verstandiger' om verschillende kleuren fondant te kopen, of de kleuren waar je weinig van gebruikt in kleurstof te kopen???

bedankt voor jullie tips!!! :)

groetjes Trudy

2

Re: huidskleur....help

huidskleur help.............= gebruik de zoekfunctie: er staan hier al meerdere topics over....

en huidskleur............is dat blanke huidskleur of indo of afrikaans?  ;)

3

oh stom zie het al......bedankt voor de tip.... :thumb:

en huidskleur maakt niet, zijn allemaal mooi :Y

4

hallo Trudy,

Voor huidskleur gebruik ik de Copper kleur van Wilton. Ik kleur al mijn marsepein of fondant zelf, behalve rood of zwart, want die kleuren zijn moeilijk.....bijna onmogelijk om zelf te kleuren.

FF off topic: Karin, met die 2 lange zinnen van je, had je net zo goed even antwoord kunnen geven op de vraag van Trudy. Om iemand op zo een sarcastische manier door te verwijzen naar een zoek functie vind ik nogal onbeschoft!

Groetjes San

5

Ik gebruik voor huidskleur altijd een klein beetje Ivory van Wilton.
Daar krijg ik een mooie blanke huidskleur mee.Ik las ook op 't forum dat sommige daar ook een beetje rood doorheen doen maar zelf heb ik dat nog nooit gedaan. :/

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

6

Ik gebruik voor een blanke huidskleur Copper (Flesh) van Americolor. Heel klein drupje is al genoeg.

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

7

Sannn schreef:

FF off topic: Karin, met die 2 lange zinnen van je, had je net zo goed even antwoord kunnen geven op de vraag van Trudy. Om iemand op zo een sarcastische manier door te verwijzen naar een zoek functie vind ik nogal onbeschoft!

Nee, dat had ik niet.........huidskleur wordt door iedereen hier anders gemaakt/geïnterpreteerd, en door te zoeken en vervolgens zelf te proberen vindt je de kleur die je graag wilt hebben..........en om dan te zeggen dat mijn 'sarcastische manier' 'onbeschoft' is vind ik een hele vervelende opmerking.............maar goed, je hebt je punt gemaakt...........ik ga wel weer op mijn handen zitten.

Sannn schreef:

:/ verwijzen naar de zoekfunctie is onder andere om het zelfoplossend vermogen van onze mede-forummers te vergroten.
Een vraag zoals deze die per week wel 2 keer terug komt, wijst erop dat de zoekfunctie niet is gebruikt.

en karin,  :thumb:  voor je laatste zin

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

9

dames bedankt voor jullie reacties! Zal zeker iets bij zitten waar ik iets mee kan....

Kan niet wachten om een bestelling te plaatsen en wat meer te gaan boetseren....