1 Laatst bewerkt door ikkuhh (15-04-2010 11:05)

Onderwerp: gecondenseerde melk??

ik ben op zoek naar de gecondenseerde melk voor in de brigadeiro's.

weten jullie waar ik die kan halen? bij welke winkel?
de spar bij ons in de buurt heeft hem namelijk niet dus moet er wel voor rijden 20 min. dus of jullie het misschien weten!?

liefs ikkuhh

2

Re: gecondenseerde melk??

bij de AH.

groetjes Bibia

3

toko's

trouwens koffiemelk is gecondenseerde melk, maar ik denk dat jij bedoeld gesuikerde gecondenseerde melk.

4

staat bij het recept van de brigadeiro's niet in of het gesuikerd moet zijn of niet.

en met koffiemelk gaat het zeker om die in de blikjes?

liefs ikkuhh

5

heel veel supermarkten hebben het wel, het staat vaak bij de buitenlandse dingen (indisch, surinaams etc, bij de kokosmelk)
Het kan een blikje van friesche vlag zijn of een ander merk.

Alles goed???? nee 3 fout

6

Deen verkoopt het ook, staat idd bij de kokosmelk.
Ik heb een tijdje terug ook lopen zoeken. Medewerker keek mee. Bij de melk afdeling, niet gevonden.
Week later zocht ik iets voor de bami, bekeek het schap eens goed en voila!! Daar stond een klein blikje naast de kokosmelk haha.

Bij de Plus hier staat het bij de koffiemelk/houdbare melk/sojamelk enzo. Bij anderen weer bij de nasikruiden dus het is een beetje zoeken.

De perfecte balans ? 
In elke hand een stuk taart  !

8

ikkuhh schreef:

staat bij het recept van de brigadeiro's niet in of het gesuikerd moet zijn of niet.

alle koffiemelk in nederland is volgens mij gecondenseerde melk. Maar ik denk dat je toch de gesuikerde moet hebben.

friesche vlag

9

monique53 schreef:
ikkuhh schreef:

alle koffiemelk in nederland is volgens mij gecondenseerde melk. Maar ik denk dat je toch de gesuikerde moet hebben.

friesche vlag

Ja, klopt. En deze staat idd bij de oosterse etenswaren.

10

nou heb er een paar ingeslagen. moest naar de makro voor de kennie en heb het daar meteen gehaald.

liefs ikkuhh