1

Onderwerp: wanhopig, ik krijg niet de gewenste roze

kan iemand mij helpen? het lukt me niet om de kleur roze te krijgen. http://i41.tinypic.com/sbr3ms.jpg

Ik heb americolor fuschia en americolor electric pink (daar heb ik het al mee geprobeerd, maar het lukt me niet)

het moet hard roze worden.

2

Re: wanhopig, ik krijg niet de gewenste roze

Ben je fondant of marsepein aan het kleuren? Bij fondant heb je vaak meer kleurstof nodig en is het een stuk moeilijker om felle kleurtjes te krijgen omdat de basis al wit is

3 Laatst bewerkt door monique53 (15-04-2010 11:38)

Jij bent de kleuren expert lijkt het wel.

Ik gebruik altijd fondant. Dus ik zou beter marsepein kunnen gebruiken begrijp ik. Ik krijg nooit zo'n felle kleurtjes en heb nooit geweten dat het aan de fondant lag.

Gewoon witte marsepein, dus marsepein met extra white en dan kleuren? Of juist niet met de extra white erin?

4

als ik djehr goed begrijp moet je ongekleurde marsepein hebben, anders heb je hetzelfde probleem als met fondant

(weet het niet zeker hoor haha)

5

daffy schreef:

als ik djehr goed begrijp moet je ongekleurde marsepein hebben, anders heb je hetzelfde probleem als met fondant

(weet het niet zeker hoor haha)

ja dat denk ik dan ook, ik ga het straks proberen

6

Ja inderdaad ongekleurde marsepein. Ik gebruik vaak juist marsepein + fondant door elkaar, zo krijg ik zelf de mooiste kleuren.

Groetjes, Aaf

7 Laatst bewerkt door monique53 (15-04-2010 12:35)

bedankt. Ja dat is natuurlijk ook een idee, mengen.

Ik heb het net geprobeerd, komt beter in de richting die ik hebben wil.

Nu moet ik alleen mijn dochter de kleur laten zien, het is namelijk voor haar.