1

Onderwerp: Geen inspiratie voor een mooie logotaart!

Morgen moet ik een vierkante taart klaar hebben ivm einde van een administratieve stage bij een bedrijf voor groenvoorziening.
Maar ik heb echt geen inspiratie! :o

Het logo erop is altijd leuk natuurlijk, heeft de kleuren rood, wit en grijs. De internetsite heeft een donkergroene achtergrond dus dacht ik de taart met donkergroen te bekleden. Maar alleen een logo op een donkergroene achtergrond vind ik toch wel heel saai.

Heeft iemand een idee?

2

Re: Geen inspiratie voor een mooie logotaart!

Miekie83 schreef:

Morgen moet ik een vierkante taart klaar hebben ivm einde van een administratieve stage bij een bedrijf voor groenvoorziening.
Maar ik heb echt geen inspiratie! :o

Het logo erop is altijd leuk natuurlijk, heeft de kleuren rood, wit en grijs. De internetsite heeft een donkergroene achtergrond dus dacht ik de taart met donkergroen te bekleden. Maar alleen een logo op een donkergroene achtergrond vind ik toch wel heel saai.

Heeft iemand een idee?

plaats even een plaatje/foto van het logo dan is het wat makkelijker meedenken

Groetjes Nathalie

3

hoe kan ik een plaatje plaatsen? Is een link naar de internetsite ook goed? www.vaarkamp.nl

4

Een donkergroene taart met het logo erop en dan die blaadjes die je aan de zijkant zie her en der verspreid over de rest vand e taart. Dat is mijn idee......

Volg je hart...want dat klopt!

5

Oh ik vind alleen een logo helemaal niet saai... Als je dat logo mooi groot doet, en dan aan de voorkant Bedankt ofzo... Of heb je niet een mooie relief mat die je als ondergrond kunt doen  :)

Groetjes, Aaf

6

Ik zou de taart wit bekleden om het wat lichter te houden. Dan kun je de zijkant decoreren met de groene blaadjes. donkergroene rand er langs en klaar.

Liefs

7

Oh wat reageren jullie allemaal snel! Super lief!
In ieder idee zit wel iets wat ik leuk vind, ga er even over nadenken wat ik ermee ga doen.
Mocht iemand nog ideeën hebben dan zie ik ze graag  ;)
Heb inmiddels het biscuit gebakken, die is alvast mooi gelukt  :)
Nogmaals, heel erg bedankt voor jullie ideeën!

8

aangezien het groenvoorziening is, kan je idd blaadjes of iets van boompjes aan de zijkant doen?

Of iets van gereedschap boetseren en erbij doen?

Pluk de dag !!!

9

Iedereen bedankt voor het meedenken. De taart is klaar. Ben er heel erg blij mee! Ik plaats hem zo meteen in de parade dan kunnen jullie zien hoe hij is geworden. Liefs