Onderwerp: Kennen jullie deze site?Echtscheidings taarten.
Het is niet zo leuk,als het je overkomt maar het idee hoe komen ze er op.Misschien dat je daarin je woede en verdriet in kwijt kan?
http://www.oddee.com/item_96863.aspx
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Kennen jullie deze site?Echtscheidings taarten.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het is niet zo leuk,als het je overkomt maar het idee hoe komen ze er op.Misschien dat je daarin je woede en verdriet in kwijt kan?
http://www.oddee.com/item_96863.aspx
Het is wel vaak de man die het loodje legt
Tsja.. vind het allemaal een beetje bloederig, zou niet in zo'n situatie terecht willen komen
GEWELDIG!!!!!
gelukkig verliep mijn scheiding zonder bloedvergieten
Inderdaad wel veel mannen die onthoofd liggen...
Maar wel een goed idee, kan je m mooi opeten weg dr mee!
Hilarious inderdaad :-) Zou bijna hopen dat iemand in je omgeving gaat scheiden, alleen al om zo'n taart te kunnen maken. Bíjna!
Dit is precies wat ik nodig had! Ik kwam echt niet meer bij van het lachen hier in het ziekenhuis restaurant waar ik tegenwoordig al mijn dagen slijt omdat mijn jongste dochter hier ligt. En als zij slaapt, zoals nu, zoek ik vermaak via mijn laptop en dit is de opkikker die ik zocht!
Super leuk die divorce cakes. Ik hou wel van een beetje humor
sommingen zijn echt heel leuk, die bloederige is niet mijn ding maar die ring in de kist op de begraafplaats vind ik hillarisch
[move]---> www
Ja Gaaf he ik kende hem al, vind zelf de 3e en 7e het leukst (niet voor mezelf natuurlijk )
Whaaaa, geweldig! Heb er even lekker met mijn man naar zitten kijken en hij vond ze ook geweldig! Ik hoef er binnenkort geloof ik nog geen te maken, haha!
Ha ha ha die zijn echt leuk voor zover je het woord leuk kan gebruiken die op de begraafplaats is mijn favoriet
ha ha erg grappig....
Humor!!!!!
Dit is precies wat ik nodig had! Ik kwam echt niet meer bij van het lachen hier in het ziekenhuis restaurant waar ik tegenwoordig al mijn dagen slijt omdat mijn jongste dochter hier ligt. En als zij slaapt, zoals nu, zoek ik vermaak via mijn laptop en dit is de opkikker die ik zocht!
Super leuk die divorce cakes. Ik hou wel van een beetje humor
Doet me goed dat ik je een beetje aan het lachen kunnen maken.Gaat alles nu goed met haar?
Heel veel sterkte, knuf van Ann
Inderdaad wel veel mannen die onthoofd liggen...
Maar wel een goed idee, kan je m mooi opeten weg dr mee!
Het zijn natuurlijk ook veelal vrouwen die taarten maken...Moest erg lachen, hoe kom je er op!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Kennen jullie deze site?Echtscheidings taarten.