1

Onderwerp: Dramaqueen

Zo mag deze prinses wel genoemd worden. Alles, maar dan ook alles liep fout met deze taart. Net wat te weinig fondant gekleurd, waardoor de bekleding te dun was, de benen van de barbie wilden er niet af, uiteindelijk het hele onderlijf maar geamputeerd, een kwartier nadat ik de rok op de ondertaart had gezet, verzakte de hele boel (nog nooit gehad), Rok er weer af, ondertaart opnieuw bekleed, extra ondersteuning erin, rok erop (die er door het verplaatsen niet mooier op werd) en nog zakte hij wat weg. Uiteindelijk heb ik het maar zo gelaten. Tot overmaat van ramp had ik bedacht om het lijfje helemaal te decoreren met piepkleine rolroosjes Ik ben daar denk ik zo'n 3,5 uur mee bezig geweest.
Wat heb ik mij bij deze taart toch vaak afgevraagd waar ik toch mee bezig was. Dankzij de decoratie kan ze ermee door. Gevuld met zwitserse room en verse aardbeien. Moet je d'r nou eens onschuldig zien staan.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-G6FRFR6K-D.jpg

Groetjes, Elly

2

Re: Dramaqueen

balen van de tegenslagen. :(
maar ik vind het toch een mooie dame geworden :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Inderdaad een prachtige dame

4

Elly67 schreef:

Zo mag deze prinses wel genoemd worden. .....
Moet je d'r nou eens onschuldig zien staan.

Nou, ze ziet er wel heel onschuldig uit hoor;) Je kan er echt niet zien dat het een drama was geweest.
Wat een werk die rolroosjes! Wel een super mooi effect geeft het hoor! Mooi!

Groetjes Tweety!

5

Niks van alle drama te zien het is een mooie dame geworden!

6

Nou niks van te zien hoor!!
Erg gaaf mooie kleur!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

7

mooie barbietaart

8

Niks meer van te zien en denk dat je er toch wel trots op mag zijn hoor!

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

9

Mooi!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

10

Ik vind haar toch mooi geworden hoor! Prachtig met die roosjesrand :Y

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

11

Van het drama is niets te zien hoor. Maar ik kan me voorstellen dat je er van baalde. Ik zie nu een dame met een prachtige jurk met prachtige roosjes. :thumb:

12

Oh wat gaaf al die roosjes! Inderdaad geen drama te zien, super gedaan!

Groetjes, Aaf

13

Wat een mooie prinses!

14

Nou ik zou ook niet meewerken als zomaar mn hele onderlijf geamputeerd zou worden ;-) Hij is hartstikke mooi geworden zeg!! Denk dat je er Marina heel blij mee maakt! (of zal die ook schrikken van een halve barbie ;-) )

15

wauw, wat een werk!!

hoe heb je dat haar zo mooi gekregen? Lukt mij nooit; kom niet verder dan een staart erin... :/

en toch is het een knapperd :D

Oops! I did it again.....

17

O Elly wat een werk!!! Ze is wel erg mooi. Toevallig maakte ik ook een barbie ( mijn eerste) van de week. Ik zal haar binnenkort plaatsen. Niet zo mooi bewerkt als deze hoor!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

18

Maar wat een mooie dramaqueen. Ik vind ze er echt sprookjesachtig mooi uitzien! En al die roosjes, wat een werk!