Onderwerp: papieren cupcake houders verkleuren....
Hallo allemaal,
Ik ben net begonnen met het bakken van cupcake's. Wat me nu opvalt is dat die mooie papieren cc houders zo verkleuren in de oven. Doe ik iets verkeerd? of tips??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » papieren cupcake houders verkleuren....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo allemaal,
Ik ben net begonnen met het bakken van cupcake's. Wat me nu opvalt is dat die mooie papieren cc houders zo verkleuren in de oven. Doe ik iets verkeerd? of tips??
Nee, veel baking cups hebben dat helaas. Kwestie van uitproberen welk merk/soort het niet hebben. Ik kan je daarin nog geen tips geven; ben er zelf ook nog niet achter welke dat het minste hebben. Maar het is inderdaad wel balen als je denkt een heel leuke kleur te hebben uitgekozen .
P.S. Heb je even gemeld. Je vraag moet in Bakken & Vullen.
Die van Xenos zijn lekker stevig en verkleuren niet.
Hebben ze alleen in felle kleurtjes
Inderdaad die van de xenos hebben dat minder.
Hier in de hebshop verkopen ze ook culpitt baking cases (als ik het goed schrijf) deze zijn vetvrij en extra stevig, als het goed is blijven deze kleuren ook mooi! Ik heb ze zelf ook, maar nog niet uitgeprobeerd.
Oh ja, die van de hema blijven bij mij ook mooi!
Die van culpit ( zie hebshop) blijven ook erg mooi!
Het forum is verdeeld in categorieën met elk hun eigen rubrieken.
Klein & Fijn staat in 'Show off' en is dus bedoeld voor het showen, niet voor vragen.
Graag even titels , omschrijvingen & sticky's lezen voor je een topic plaatst
[MOVE] --> Bakken & Vullen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » papieren cupcake houders verkleuren....