1

Onderwerp: Studente uit Utrecht die 't ook wil leren!

Hey allemaal,

Mijn naam is Ingrid, ik ben 20 jaar en studeer Engelse Taal en Cultuur aan de universiteit in Utrecht (eind dit jaar mijn bachelor-diploma!)

Sinds bijna 2 jaar zit ik ook op kamers, en inmiddels heb ik het koken al aardig onder de knie. Dat wil zeggen dat ik mijn moeder niet elke avond hoef op te bellen om te vragen hoe lang boontjes eigenlijk op moeten, haha :P

Maar voor het bakken moet ik nog regelmatig naar de telefoon grijpen! En er mislukt ook nog steeds vanalles, maar al wel steeds minder. En nu staar ik al een tijdje vol bewondering naar de creaties op deze site, en ik dacht, als ik nu gewoon rustig bij het begin begin, dan kan ik dit misschien ook leren! Ik hou wel van creatief bezig zijn, dus ik denk dat ik me de komende tijd wel ga vermaken. En ik ga het er een uitdaging van maken om zo goedkoop mogelijk te werken, want ik blijf natuurlijk een student :P

Alvast bedankt voor het beantwoorden van vragen die ik ongetwijfeld ga stellen (als mijn mama niet opneemt, haha).

Groetjes, Ingrid

2

Re: Studente uit Utrecht die 't ook wil leren!

Hallo Ingird,

Ik ben ook nieuw hier, sinds vandaag :P
Zelf heb ik eerst een workshop taarten maken gedaan en daarna pas gaan bedenken kan ik het thuis ook en doe ik het dan ook regelmatig?
Het is toch een hele investering de eerste keer voor de nodige spulletjes.
Ik heb afgelopen weekend helemaal zelf 1 taart gemaakt en heb er voor aankomende zaterdag 2 op het menu staan ! :D

Zelf kijk ik heeeel veeel op deze website, zoveel handige tips en lekkere recepten  :9

Succes ermee!

Groetjes Jacqueline

3

Hallo Ingrid en Jacqueline,

Welkom op deze "De Leukste Taarten" site.
Ik wens jullie beiden heel veel bakplezier.

Groetjes en allemaal veel creativiteit toegewenst door DORIEN
http://www.mijnalbum.nl/album=v6vmltxe

4

Jacq-line schreef:

Hallo Ingird,

Ik ben ook nieuw hier, sinds vandaag :P
Zelf heb ik eerst een workshop taarten maken gedaan en daarna pas gaan bedenken kan ik het thuis ook en doe ik het dan ook regelmatig?
Het is toch een hele investering de eerste keer voor de nodige spulletjes.
Ik heb afgelopen weekend helemaal zelf 1 taart gemaakt en heb er voor aankomende zaterdag 2 op het menu staan ! :D

Zelf kijk ik heeeel veeel op deze website, zoveel handige tips en lekkere recepten  :9

Succes ermee!

Groetjes Jacqueline

Oh dat is ook wel slim ja! Ik heb gelukkig huisgenoten met bakspulletjes die ik mag lenen, dus ik hoef alleen ingrediënten te kopen voor het proberen te bakken. En als het dan bevalt ga ik investeren, hihi.

Ik kijk ook heeeeel veel op deze site, en ik ben nog niet eens begonnen :P!