1

Onderwerp: letters

hoi,

Ik heb deze letters besteld en ook gekregen FMM Alphabet tappits Lower Case.

Hoe krijgen jullie de letters eruit. Bij mij lukte het echt niet ze bleven plakken en moest ze eruit wassen.

Ik heb fondant gebruik.

Bedank voor jullie tips

2

Re: letters

als je de zoekfunctie gebruikt op tappits............kom je heeel veel topics tegen.
Crisco helpt in ieder geval, even in de vriezer leggen doen sommigen of huishoudfolie gebruiken.............fondant uitrollen en eerst een bak koffie drinken en ze er dan uitsteken, werkt bij mij het beste  :thumb:

3

fondant mengen met tylose, heeeeeeeel dun uitrollen, uitsteken, even laten rusten (evt. met bakkie koffie) en dan tegen de tafelrand eruit tikken.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

4

oke ga het proberen.
Bedank voor jullie hulp

Ik  heb wel de kleine letters besteld mischien was het beter geweest de grote te pakken.

5

Ik ben ook sinds vorige week in bezit van de tappits. Ik heb het ook wel een aantal keren moeten proberen voor ik een letter heel eruit kreeg.

idd, je fondant uitrollen even laten drogen en dan uitsteken. en voorzichtig eruit tikken... (ik doe het zonder tylose) en heb ook de kleine letters!! en dat gaat goed,

succes..

bekleden?

[move]---> decoreren

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs