1 Laatst bewerkt door G.I. Jane (12-04-2010 22:41)

Onderwerp: Mijn eigen verjaardagstaart met Frutabase vulling

Voor mezelf gemaakt, niet zo heel erg veel aandacht besteed aan de netheid van de taart, want zodra de gasten binnen kwamen werd de taart direkt aangesneden. Ik heb heel veel tijd in de vulling gestoken omdat ik een nieuw produkt heb uitgeprobeerd, namelijk Frutabase van Zeelandia en dit werkt geweldig, je krijgt een heerlijke echt luchtige fruitmousse met fruit naar keuze. Frutabase is geschikt om op te spuiten, als toetje, als vulling in de taart en heeft van zichzelf een neutrale smaak.

De ene helft gevuld met bananenmousse (2 lagen) en dulce de leche (1 laag), bekleed met chocoladefondant. De andere helft gevuld met pina colada, kokosmelkmousse met gepureerde ananas en rum essence, bekleed met marsepein.
http://94.100.118.230/926700001-926750000/926741501-926741600/926741553_6_FN7F.jpeg

Groeten van Suzanne
Van huis uit Koopmans.

2

Re: Mijn eigen verjaardagstaart met Frutabase vulling

Van harte gefeliciteerd. Klinkt erg lekker! Enne... het is toch wel een strak taartje geworden  :)

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

3

wow klinkt heerlijk!
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Groetjes Tweety!

zooooooooooo mooi strak taartje
vind hem heel apart

5

Nog van harte gefeliciteerd! En je taart ziet er strak uit hoor, mooi...

6 Laatst bewerkt door Cake it (13-04-2010 10:01)

Wat Suzanne er nog vergeet bij te vertellen is dat de Frutabase LACTOSE vrij is :-)
Volgende keer verwacht ik wel een stukje!!! Het klinkt te lekker :-)
En ik vind je taart er toch wel mooi uitzien. Lekker strak en rustig. Mooie kleurcombi.

O ja, bleef het met de kokosmelk ook nog luchtig??

groeten Annemieke
Cake It

7

Alsnog gefelicitaart!

De taart is simpel maar mooi, ook erg strak tegen elkaar aan die twee kleuren. :Y 
Vraagje:
Heb je die twee kleuren tegen elkaar aangelegd en daarna wat meer uitgerold?

www.joyofbaking.nl - ''pure passie''

8

Annemieke: dat vergeet ik idd te vermelden: Frutabase is lactosevrij en neemt de smaak en kleur van het toegevoegde fruit aan. Het ziet eruit als hele stijve slagroom, maar dan super wit.

Kokosmelk ging erg goed, werd mooi luchtig en stijf en smaakte zoals de kokosmelk uit het blikje.

Elis: ik heb eerst met een liniaal een streep aangegeven in de bc in het midden, precies recht. Dan de marsepein uitgerold en met een liniaal netjes recht afgesneden aan 1 kant. Dan de lap opgetild en precies op de lijn gelegd. Bij de chocoladefondant het zelfde gedaan, daarna met de smoother nog even netjes tegen elkaar aan geduwd, voor zover dat niet al goed zat.

Groeten van Suzanne
Van huis uit Koopmans.

9

Helemaal te gek, moet ik toch ook echt eens gaan proberen.
Bedankt voor de how to.  :thumb:

www.joyofbaking.nl - ''pure passie''

10

mooie strakke taart :Y

en nog van harte :+

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

11

Nog van harte en het is een mooie strakke taart!

Groetjes Danielle