1

Onderwerp: Baileys en banaan

Dag dames,

Ik hoopte dat jullie mij konden helpen met een lekkere match te maken.
Op aanvraag maak ik een taart met baileyscreme. Ze wil hier graag ook een bananenvulling bij. Denken jullie dat dit lekker wordt? 2x baileys en 1x banaanvulling(volgens recept hier links), bijvoorbeeld? Ik ben een beetje bang dat het een beetje een puddingbroodje wordt met 2 van die creme vullingen.
Of is een ander soort banaanvulling beter. Misschien banaansaroma, of slagroom met plakjes banaan, bananenkwark ...

Ik ben niet zo'n zoetekauw dus kan me moeilijk verplaatsen in deze samenstelling. Ik had waarschijnlijk gekozen voor dulce de leche of mocca. Maar ze wil graag banaan.

Heeft iemand tips of ideeen? Alvast heel erg bedankt. :)

2

Re: Baileys en banaan

Wat mij best lekker lijkt is de baileysvulling, met daarop schijfjes banaan... kan niet slecht zijn :)

3

:Y  kan niet mis gaan toch?
Ik vul mijn taarten altijd 3x... kan moeilijk 3x baileys met banaan doen...of wel?  :P

4

Misschien kan je voorstellen om de middenste laag ofzo een meer crunchy koekjesvulling te geven...? leuken en lekkere afwisseling!

5

oeh, klinkt goed. Crunchy. Ik had laatst oreovulling gemaakt....errug lekker. Alleen blijft dat niet crunchy.

Nog meer ideeen?  :9

6

Nou als je eerst een baileys vuling doe en dan een koffiekoekjesvulling en als laaste dan die bananen vulling lijt me dat wel heel lekker

een dag zonder taart is een dag niet geleefd

7

mmmmmmm, goed idee!!!! :9